شناسهٔ خبر: 66606989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف عرضه خارج از شبکه محصولات فولادی از ۲ سوله سازی در مشهد

مشهد-ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۳۳۳ تن عرضه خارج از شبکه محصولات فولادی از ۲ شرکت سوله سازی در مشهد کشف و برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

بخشعلی بیاتی قله زو شنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه شرکت های سازنده سازه های فلزی (سوله سازی) براساس ظرفیت اسمی پروانه بهره برداری دارای سهمیه ماهیانه مقاطع فولادی برای تولید محصولات هستند، در بررسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، شرکت های یاد شده نسبت به عرضه و فروش مواد اولیه خود در بازار اقدام کرده بودند.

وی بیان کرد: در بررسی عملکرد سه شرکت سازنده سازه های فلزی (سوله سازی) در مشهد به علت عرضه خارج از شبکه ۳۳۳ تن انواع محصولات فولادی به ارزش ۹۶ میلیارد ریال پرونده هایی تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رصد کالا در زنجیره تجاری و نظارت سیستمی جهت تسهیل و جلوگیری از گران فروشی، احتکار، قاچاق کالا و همچنین بهبود و شفاف سازی فعالیت عاملین تجاری و فراهم کردن امکان اعتبارسنجی و رتبه بندی عادلانه فعالان به صورت جدی و مستمر از سوی بازرسان این اداره کل در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

نظر شما