شناسهٔ خبر: 66606643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درویش: سه فینال دیگر باقی‎‌مانده است/ بازی استقلال هم باید بدون تماشاگر باشد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم در راه قهرمانی، سه فینال دیگر پیش‌رو دارد که باید در آنها به برتری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا، رضا درویش پس از پیروزی دو برصفر این تیم برابر هوادار در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهارداشت: ۴ فینال داشتیم که یکی از آنها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و ۳ فینال دیگر باقی مانده و برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می‌شویم.

وی درباره دعوتش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: دلیل دعوت به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را نمی‌دانم و در مسیر به ورزشگاه از این موضوع خبردار شدم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره فعالیت‌هایی که نهادهای نظارتی برای برخورد با فساد در فوتبال آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: دست توانایی بلند شده و کارهایی را انجام می‌دهد. بارها ما به این اشاره کردیم، بارها درباره سیستم دلالی با کمک فضای مجازی و برخی رسانه‌های همراهشان، گوشزد کردیم اما کمیته انضباطی و اخلاق ما را می‌خواست.

وی افزود: سازمان‎‌های نظارتی را به این نتیجه رسیدند که مسائل بغرنجی در فوتبال وجود دارد و امیدواریم روزی برسد که دست عوامل دلالی که با کمک برخی رسانه‌ها، با حمایت برخی اهالی فدراسیون فوتبال و افراد فوتبالی و غیرفوتبالی در لیگ مشغول به کار هستند، قطع شود و اینطور نباشد که آنها برای فوتبال خط و مشی تعیین کنند. امیدواریم با پاکسازی آغاز شده، آن تیمی که شایسته است به حقش برسد.

درویش درباره حل مسائل مالی با حضور مالکان جدید، یادآور شد: پاداش چند روز پیش واریز شد و به صورت ضرب‌الاجلی برای حل مسائل اورژانسی چند جلسه با مالکان جدید داشتیم. قرار است در چند روز آینده با مدیرعامل بانک شهر و دو بانک دیگر جلسه‌ای داشته باشیم تا درباره تعهدات آینده و گذشته تصمیم‌گیری کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره رای کمیته انضباطی درباره محرومیت تعلیقی بازیکن استقلال هم تصریح کرد: ما به این حکم‌ها عادت کرده‌ایم! در بازی قبلی در حالی که حق بازیکن ما کارت قرمز نبود به او کارت قرمز دادند اما در بازی تیم دیگر در حالی که باید به یک بازیکن کارت دوم و سوم را می‌دادند، اما او کارت نگرفت! با کمیته داوران هم صحبت کردم حرف من را تایید کردند و گفتند حق با شماست اما با این جمله که حق با شماست به ما امتیاز می‌دهند؟ این چیزی را حل نمی‌کند.

وی درباره برگزاری بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی با توجه به اینکه دیدار استقلال و پیکان در هفته آخر لیگ هم باید در این استادیوم برگزار شود، تاکید کرد: از آنجایی که همه شعار عدالت می‎‌دهند اگر بناست هر تصمیمی که برای بازی‌های دستگردی برای پرسپولیس می‌گیرند، برای تیم‌های دیگر هم همان تصمیم را باید بگیرند. وقتی امروز تصمیم گرفتند بازی پرسپولیس با هوادار بدون تماشاگر باشد، مسابقات دیگر در این ورزشگاه هم باید بدون تماشاگر برگزار شود.

نظر شما