شناسهٔ خبر: 66606494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آلومینیوم1-1 صنعت نفت/ برزیلی‌های لیگ عطش ماندن ندارند

بازی دو تیم آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آلومینیوم اراک از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:30 در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان صنعت نفت بود.

این بازی با توجه به جایگاه صنعت نفت در قعر جدول برای فراز کمالوند حیاتی بود اما آن سوی میدان نیز مجتبی حسینی نمی‌خواست در خانه به کسی باج بدهد. 

ترکیب ابتدایی آلومینیوم:

 احمد گوهری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، احسان قهاری،  یونس اکبرپور، امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی، محمدمهدی لطفی، امین کاظمیان، مهدی لیموچی، شروین بزرگ

سرمربی:مجتبی حسینی

ترکیب ابتدایی صنعت نفت: 

پیام پارسا، مصطفی نائیج پور، عرفان قهرمانی، حسین مجللی، میثم تهی دست، فرشاد محمدی‌مهر، محمد صادق بارانی، امیرمحمد پناهی، تراوالی بوباکار، علی یوسف، طالب ریکانی

سرمربی: فراز کمالوند

داور: بیژن حیدری - کمک‌ها: هادی طوسی، وحید سیفی و شبیر بهروزی - ناظر: ابوطالب طاهریان

گزارش بازی: 

دقایق ابتدایی با حملات صنعت نفت روی دروازه گوهری آغاز شد و بازیکن خارجی نفت، تراوالی بوباکار چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که توپ های او به طور خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.  آلومینیوم نیز  حملاتی انجام داد اما این بازیکنان نفت بودند که در دقیقه ۴۴ صاحب توپ شدند و تلاش های تراوالی به ثمر  رسید و با ارسال او حسین شنانی گل اول بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست شاگردان کمالوند با پیروزی راهی رختکن شوند.

نیمه دوم با حملات و تلاش بازیکنان آلومینیوم برای رسیدن به گل تساوی آغاز شد که در دقیقه ۵۰ ارسال یونس اکبرپور با ضربه سر فوق العاده شروین بزرگ همراه بود و گل تساوی برای آلومینیوم به ثمر رسید. بزرگ که سابقه بازی در صنعت نفت را در کارنامه خود دارد، پس از گلزنی خوشحالی گل انجام نداد.

در ادامه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و بازی با همان نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

نفت با این نتیجه 20 امتیازی شد و یک گام دیگر به سوی سقوط برداشت. آلومینیوم نیز با 1 امتیازی که در خانه به دست آورد، 35 امتیازی شد و در رده هشتم جای گرفت. شاگردان مجتبی حسینی بعد از این دیدار باید مقابل چادرملو در جام حذفی قرار گیرند.

 

انتهای پیام/

نظر شما