شناسهٔ خبر: 66606366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

خیز تراکتور برای سومی/ بحران گل‌گهر ادامه دارد

تهران- ایرنا- تراکتور در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال برابر گل‌گهر به پیروزی رسید تا خیز بلندی برای رسیدن به رتبه سوم داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های تراکتور و گل‌گهر از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر میزبان همراه شد.

محمدحسین زاهدی فرد با کمک‌های دانیال باشنده و اسماعیل احمدی قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تراکتور در حالی میزبان گل‌گهر بود که هفته گذشته پس از ۶ دیدار، توانست به جاده برد برگردد و شاگردان حمید مطهری در این بازی خانگی به دنبال حفظ این روند صعودی بودند. گل‌گهر هم که در ۶ بازی اخیر ۳ مساوی و ۳ شکست ثبت کرده بود، در بازی امشب به دنبال فرار از بحران بود.

با وجود بازی در تبریز، گل‌گهر بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه ۶ ضربه قائم اسلامی‌خواه با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت. با وجود حملات فشرده گل‌گهر، این تراکتور بود که در دقیقه ۲۹ با خطای ابوالفضل رزاق‌پور روی سیدمهدی حسینی، داور نقطه پنالتی را نشان داد. با وجود مهار ضربه پنالتی گوستاوو واگنین توسط محمدرضا اخباری، در ریباند این بازیکن توپ را وارد دروازه گل‌گهر کرد تا تبریزی‌ها در خانه یک بر صفر پیش باشند.

در ثانیه‌های تلف شده نیمه نخست، بازهم تراکتور صاحب پنالتی شد تا رحمان جعفری دومین گلزن این تیم لقب بگیرد.

نیمه دوم هم با فشار گل‌گهر برای جبران گل‌های خورده آغاز شد، با این حال دفاع فشرده تراکتور و همچنین واکنش‌های حسین پورحمیدی در دورن دروازه باعث شد تا همچنان دروازه پرشورها در خانه بسته بماند. در دقیقه ۶۰ مسابقه در یک اتفاق عجیب، زاهدی‌فرد داور مسابقه به دلیل مصدومیت، نتوانست به قضاوت این مسابقه ادامه بدهد و فرهاد امینی، داور چهارم، ادامه مسابقه را سوت زد.

تنش‌های مسابقه در دقایق پایانی بالا گرفت و سامان فلاح، هافبک گل‌گهر و شجاع خلیل‌زاده، مدافع تراکتور با کارت قرمز داور مسابقه، از زمین اخراج شدند تا دو تیم بازی را 10 نفره به پایان برسانند.

در نهایت تراکتور توانست در این بازی خانگی با نتیجه ۲ بر صفر گل‌گهر را شکست دهد و با ۴۷ امتیاز جایگاهش را در رده چهارم تثبیت کند و با رسیدن به یک امتیازی سپاهان، در سه بازی باقی مانده شانسش را برای قرار گرفتن در رده سوم امتحان کند.

گل‌گهر هم هفتمین بازی بدون برد را پشت سرگذاشت و با کسب چهارمین شکست در ۷ بازی اخیر، ۳۶

ترکیب اولیه تراکتور تبریز:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و صفا هادی

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب اولیه گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، روبرتو تورس، قائم اسلامی‌خواه، علیرضا کوشکی و سعید سحرخیزان

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

نظر شما