شناسهٔ خبر: 66605819 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

مرکز پردازش شاپ ام.آی.تی رونمایی شد

مراسم رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام.آی.تی با حضور تعدادی از فعالان و مدیران صنعت آی تی، رسانه‌ها و خبرنگاران فناوری و اقتصادی، کارشناسان و متخصصان این حوزه در محل مرکز پردازش شاپ ام‌آی‌تی برگزار شد، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آی‌تی‌من- انی سامری مشاور مدیر عامل مرکز پردازش ام .ای.تی با اشاره به شروع فعالیت این شرکت از  سال ۱۳۸۵ گفت: شرکت «شاپ‌ام‌آی‌تی» سال ۸۹ با واردات محصولات سامسونگ آغاز به کار کرد و سال ۹۱ بخش «ام‌آی‌تی سرویس» را راه‌اندازی کرد. فروشگاه آنلاین شاپ‌ام‌آی‌تی نیز سال ۹۶ شروع به کار کرده است و اکنون مرکز پردازش‌ ام‌آی‌تی شاپ‌ رونمایی شد.

 سامری با بیان اینکه «بی واسطه خرید کنید» شعار و هدف اصلی این مجموعه است، افزود: ۶ سال است که ام‌آی‌تی در حال فعالیت بوده و در زمینه فروش آنلاین با بهره‌‎گیری از هوش مصنوعی و نیروهای جوان و متخصص در بازار تامین قطعات و خدمات حوزه فناوری فعالیت می کند.

در ادامه مراسم هامون مهدی‌خانی، بنیانگذار و مدیرعامل رمیت، با اشاره به ضرورت اتوماتیزه کردن امور، گفت: تغییر فرایندهای سنتی و سرعت بخشیدن به مراودات، یکی از اهداف اصلی و مهم اتوماتیزه کردن فعالیت‌ها در رمیت بوده است به طوری که طی آن، حساب یکپارچه‌ای به وجود آمده و عملکردها متمرکز گریده است.

وی اضافه کرد: دریافت و پرداخت سریعتر پول ، دریافت شناسه واریز، اتومانیزه کردن فرآیند سنتی و سرعت بخشیدن به مراودات مالی ، حساب یکپارچه و متمرکز ، اعتبارسنجی هویت کاربران از جمله مزیت های رمیت پی است که از ۱۵ خرداد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مهدی خانی افزود: از دیگر مزایای اتوماتیزه کردن فعالیت‌های، حذف یک حلقه و چرخه پول در مراودات است که طی آن از گردش بی حد و حساب بانکی جلوگیری به عمل آمده که این امر منجر به کاهش بار مالیاتی شده است.

به گفته وی، استفاده از حساب متمرکز رمیت بدون حجم و نیز بدون سقف از طریق ساتنا و پایا امکانپذیر است.

همچنین سپیده نصیری، مدیر دیجیتال مارکتینگ «شاپ‌ام‌آی‌تی»، در این مراسم درباره برنامه‌های آینده این شرکت گفت: در سال ۱۴۰۳ اجرای دو برنامه مورد نظر«شاپ‌ام‌آی‌تی» است. یکی از این موارد مربوط به زنجیره تامین و دیگری بحث برند اورنس می‌باشد که وارد فعالیت کاربران خانگی شده است.

وی افزود: برنامه جدید ما به این صورت است که با تحلیل رفتار رقبای «شاپ‌ام‌آی‌تی» مانند شرکت ذره‌بین و مارکت‌هایی مانند دیجیکالا و بررسی رسانه‌ها، نیاز سنجی مصرف‌کننده در اختیار ما قرار می‌گیرد و به این ترتیب «شاپ‌ام‌آی‌تی» پیشنهادات هوشمندانه‌ای در اختیار تأمین‌کننده قرار می‌دهد. در این صورت خریدار و تأمین‌کننده متضرر نخواهند شد.

در انتها نیز مرتضی شاهرخی با اشاره به فعالیت شرکت creative گفت: ما از قدیمی‌ترین برندها و تاثیرگذارترین آن‌ها هستیم به طوری که ۴۳ سال از عمر کمپانی ما می‌گذرد.




 
 

نظر شما