شناسهٔ خبر: 66605538 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صهیونیست‌های خشمگین خواستار انحلال کابینه نتانیاهو شدند + فیلم

تهران- ایرنا- همزمان با تداوم جنگ علیه نوار غزه و کارشکنی رژیم صهیونیستی در دستیابی به توافق آتش‌بس، صهیونیست‌ها بار دیگر در نقاط مختلف فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب (امشب) از برگزاری تظاهرات در نقاط مختلف فلسطین اشغالی خبر دادند.

تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار انحلال کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

کانال صهیونیستی «کان» گزارش داد که صدها نفر از ساکنان شمال فلسطین اشغالی با شعار «ما نادیده گرفته شده‌ایم»، در چهار راه «عمیعاد» تظاهرات کردند.

در «نس تسیونا» نیز ده‌ها نفر با برگزاری تظاهراتی خواستار برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

همچنین صدها نفر از ساکنان شمال فلسطین اشغالی در الجلیل تظاهرات کرده و با سر دادن شعارهایی گفتند که کابینه رژیم صهیونیستی آن‌ها را به حال خود رها کرده است.

برگزاری این تظاهرات‌ها در حالی است که همزمان با تداوم حملات جنبش حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی، شمار زیادی از ساکنان شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

در همین ارتباط برخی افسران بلندپایه رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حملات حزب‌الله باعث وارد آمدن خسارت‌های زیادی شده تا جائیکه بازگشت اسرائیلی‌ها به شمال فلسطین اشغالی را به تأخیر می‌اندازد.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت. تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شدند. با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندرو رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه جان خود را از دست دادند.

پیشتر خانواده‌های اسیران صهیونیست اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیرشان است.

نظر شما