شناسهٔ خبر: 66605338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

میانه میدان یادگار امروز غوغا خواهد شد!

حضور ستاره‌های تاثیرگذار در خط هافبک دو تیم تقابل امروز را جذاب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های این هفته بین تیم‌های گل‌گهر و تراکتور برگزار خواهد شد و حضور بازیکنان باکیفیت در میانه میدان به زیبایی این مسابقه اضافه خواهد کرد.

در فاز هجومی تراکتور حضور گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز خلاقیت و تکنیک را به اوج خود می‌رساند و این در حالی است که در یک خط جلوتر از مدافعان میانی گل‌گهر دو هافبک دفاعی توانمند حضور دارند و کار را برای بازیکنان خلاق تراکتور سخت می‌کنند، علیرضا علیزاده که مورد توجه باشگاه تراکتور هم قرار گرفته بود امروز نقش مهمی در ترکیب این تیم خواهد داشت و فضای نزدیک به محوطه جریمه را پوشش خواهد داد و حلقه اتصال بین مهاجمان و هافبک‌های تراکتور را قطع خواهد کرد و اگر او روی فرم خوبی باشد تراکتوری‌ها باید برای خلق موقعیت به استفاده از کانال‌های کناری رو بیاروند.

دیگر بازیکن تاثیرگذار این مسابقه احمد زنده‌روح هافبک دفاعی رو به جلو گل‌گهر است که علاوه بر پوشش میانه میدان با حضور در کانال‌های کنار زمین، حضور در محوطه جریمه حریف و کمک به بازی‌سازی این تیم نقش بیشتری در تاکتیک گل‌گهر دارد و حرکات آزادانه و غیر قابل پیش‌بینی او در جریان مسابقه تاثیر گذار خواهد بود، او به احتمال زیاد در این مسابقه نزدیک به آلوز کار خواهد کرد و علاوه بر مسئولیت‌هایی که دارد یارگیری و بازی درگیرانه با آلوز را هم در دستور کار خود قرار دهد.

در نقطه مقابل روبرتو تورس خلاق و به احتمال زیاد اریک باگناما مسئولیت طراحی حملات تیم گل‌گهر را برعهده خواهند گرفت و با توجه به حضور وینگر و مدافعان کناری هجومی گل‌گهر آنها از وسط زمین برای طراحی حملات استفاده نخواهند کرد و مسئولیت مهدی حسینی کمک به بازیکنان کناری در زمانی است که زوج‌سازی در کناره زمین شکل می‌گیرد.

بدون توجه به جایگاه دو تیم در جدول مسابقات، این مسابقه نبردی تاکتیکی تمام عیار با حضور بازیکنان باکیفیت در هر دو تیم است که جدا از هر اتفاقی به هیجان این مسابقه اضافه خواهد کرد.

این دیدار ساعت 18:50 به میزبانی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد و سرخپوشان تبریز به دنبال تکرار برد در بازی رفت خواهند بود.

 

نظر شما