شناسهٔ خبر: 66605064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس

نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در پیامی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد و علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در پیام قدردانی حضور باشکوه مردم آبادان، رامهرمز و رامشیر در پای صندوق‌های رای گفتند: از مردم مومن و ولایتمدار این سه شهرستان تقدیر می‌کنیم که با حضور پرشور و آگاهانه خود در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یکبار دیگر آگاهانه و به هنگام، دفاع جانانه خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید.
در این پیام آمده است که حضور پرشور مردم این شهرستان‌ها یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختند و برنده اصلی این انتخابات ملت شریف ایران بود، امروز پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها و زمان تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی است.
سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و این ملت بزرگ را روز به روز سرافرازتر ساخته است.
ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی تک‌تک شما شیرزنان و دلیر مردان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، روستاییان و عشایر، جوانان، اصناف مختلف، فرهنگیان، دانشجویان و با تبریک صمیمانه به برگزیدگان مردم شریف شهرستان آبادان، رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی وبا آرزوی موفقیت برای یکایک آنها که در مسیر خدمتگزاری بی‌وقفه و خالصانه به این مردم سربلند باشند.
همچنین در این پیام از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی خدمتگزاران به نظام و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت کردند.

نظر شما