شناسهٔ خبر: 66604437 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

گلکسی اس 24 سامسونگ چگونه با هوش مصنوعی گلکسی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود؟

صاحب‌خبر -

گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ به‌کمک هوش مصنوعی گلکسی توانستند بهره‌وری را به‌میزان چشمگیری افزایش دهند؛ اما هوش مصنوعی چگونه باعث افزایش بهره‌وری در Galaxy S24 می‌شود؟

سامسونگ در ژانویه سال 2024 از سری گلکسی S24 به‌همراه هوش مصنوعی گلکسی خود پرده برداشت و عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل را آغاز کرد. هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) سامسونگ با ارائه قابلیت‌های نوآورانه، سطح جدیدی از کارایی و خلاقیت را به‌همراه دارد که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

ویژگی‌های هوش مصنوعی در گلکسی اس 24 سامسونگ

در ادامه با ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی در گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ آشنا می‌شویم:

ارتقای قلم S Pen

گلکسی اس 24 اولترا از قلم S Pen بهره می‌برد تا کاربران با این ابزار کاربردی بتوانند بهره‌وری را افزایش دهند. کاربران اکنون به‌راحتی می‌توانند پروژه‌های کاری خود را ویرایش کنند، ایده‌های خود را ثبت و حتی روی اسناد مهم امضا کنند. علاوه بر این، سامسونگ از هوش مصنوعی گلکسی خود استفاده کرده تا قلم S Pen را بیش از پیش بهینه کند.

آسان‌تر شدن جستجو

از برجسته‌ترین قابلیت‌های جدید گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ می‌توان به قابلیت جستجو Circle to Search با گوگل اشاره کرد که طی همکاری طولانی‌مدت سامسونگ با گوگل حاصل شده است. کاربران اکنون با فقط کشیدن یک دایره دور هر بخشی که بخواهند می‌توانند به اطلاعات زیادی دست پیدا کنند. در واقع می‌توان به‌سرعت در خصوص رویدادها، مکان‌ها، اشیا و ترندهای روز اطلاعات کامل‌تری را دریافت کرد.

قابلیت Circle to Search امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران بدون این‌که بین برنامه‌ها جابه‌جا شوند، بتوانند در سریع‌ترین زمان به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. ضمن این‌که امکان هایلایت متن و یادداشت روی آنها نیز فراهم شده است.

کاربران گلکسی اس 24 اولترا می‌توانند با S Pen از بالاترین عملکرد Circle to Search بهره‌مند شوند. البته این قابلیت در سایر نسخه‌های سری گلکسی اس 24 نیز وجود دارد؛ اما برای استفاده از این قابلیت به‌جای قلم باید با انگشت خود دایره بکشید.

ارتباطی فراتر از مرزها

سامسونگ برای سری گلکسی اس 24 خود مترجم داخلی انواع زبان‌ها برای تماس‌های صوتی و پیام‌های متنی را در نظر گرفته است. همچنین هوش مصنوعی گلکسی با قابلیت‌های متنوع خود همانند یک مترجم شخصی عمل خواهد کرد تا بتواند موانع ارتباطی را از بین ببرد.

کاربران در تماس‌های صوتی می‌توانند از قابلیت «ترجمه زنده» (Live Translate) استفاده کنند که امکان مکالمه در لحظه به زبان‌های خارجی را به همراه دارد. همچنین قابلیت «دستیار چت» (Chat Assist) نیز در پیام‌های متنی می‌تواند ترجمه هر پیام را در زیر آنها به کاربر نشان دهد. دستیار چت سامسونگ می‌تواند سبک ارتباطی را اصلاح کند و برای بهود لحن و زمینه مکالمه نیز پیشنهاداتی را ارائه دهد تا کاربران بتوانند با دیگران ارتباط موثرتری را برقرار کنند.

ساختاربندی آسان یادداشت‌ها

در جلسه‌های کاری و آموزشی فرایند یادداشت‌برداری سریع محتوای ارائه شده بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا گلکسی اس 24 سامسونگ این فرایند را بیش از پیش آسان کرده است. کاربران با هوش مصنوعی گلکسی در این سری گوشی های سامسونگ می‌توانند سریع‌تر، آزادانه‌تر و حتی آشفته‌تر از همیشه فرایند یادداشت‌برداری را انجام دهند. پس از ثبت جزئیات توسط کاربر، هوش مصنوعی فرایند خلاصه‌کردن، قالب‌بندی و حتی ترجمه را انجام خواهد داد.

گلکسی اس 24 گلکسی اس 24

دستیار یادداشت (Note Assist) فقط با یک انتخاب می‌تواند سربرگ‌ها و لیست‌های نشانه‌گذاری شده را اضافه کند. قابلیت اشتراک‌گذاری سریع Quick Share نیز اکنون قادر به خلاصه کردن نکات کلیدی در یاداشت‌ها بوده تا بتوان آنها را با دیگران به اشتراک گذاشت. در واقع این قابلیت‌ها می‌توانند یادداشت‌ها، چک لیست‌ها و صورت‌جلسه‌های کاربران را به‌شکل خودکار ساماندهی کنند که نتیجه آن، افزایش بهره‌وری خواهد بود.

تولید محتوای جذاب

سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی اس 24 خود دوربین‌های فوق‌العاده و ابزارهای جالب ویرایش تصویر بر پایه هوش مصنوعی را در نظر گرفته است. گلکسی اس 24 اولترا نیز با زوم فوق‌العاده باکیفیت، امکان ثبت تصاویر خیره‌کننده از محصولات و ثبت لحظات مهم رویدادها را فراهم می‌کند.

ویرایشگر مولد Generative Editing Suite یکی از بهترین ویژگی‌های سری گلکسی اس 24 سامسونگ محسوب می‌شود که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده است. این قابلیت، امکان حذف اشیا، ترکیب پس‌زمینه، تنظیم رنگ‌ها و سایر موارد را به‌همراه دارد که باعث می‌شود کاربران بتوانند عکس‌های ثبت شده خود را بهتر از همیشه ویرایش کنند.

تجربه کار با کامپیوتر خانگی

گلکسی اس 24 گلکسی اس 24

هنگامی که کاربران نیاز دارند تا کارهای خود را در یک کامیپوتر خانگی انجام دهند، قابلیت Samsung DeX می‌تواند گوشی را به یک کامپیوتر تبدیل کند. گوشی های گلکسی اس 24 به‌صورت پیش‌فرض به پلتفرم DeX مجهز شدند که امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان به‌شکل بی‌سیم با هر نمایشگر مجهز به Miracast نظیر مانیتورهای هوشند سامونگ متصل شد. ضمن این‌که امکان مشاهده محتواها در ابعاد بزرگ‌تر روی اکثر تلویزیون های هوشمند جدید نیز فراهم شده است. سرویس امنیتی Samsung Knox نیز همواره اطلاعات کاربران را ایمن نگه خواهد داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

نظر شما