شناسهٔ خبر: 66603273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسین یکتا:

کار جهادی برای ما نباید عادی شود

حسین یکتا: عضو شورای مرکزی قرار عمار گفت: ما در نقطه تحول جهشی در گام دوم انقلاب و نقطه تحول جهادی هستیم و باید با تفکر جهادی، کارهای نشدنی انجام شود و با تفکر جهادی به مقابله با جنگ ترکیبی رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین یکتا عضو شورای مرکزی قرار عمار در جشنواره ملی جهادگران گفت: رهبری می فرمایند که گام دوم انقلاب محقق نمی شود مگر با تحول و این تحول از جنس تحول  جهشی است که با حرکت جهادی محقق می شود. ما اگر می خواهیم گام دوم محقق شود، باید کار جهادی کنیم تا تحول ایجاد شود.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمن برای این است که اراده و امید جوانان ما را از بین ببرد ولی ما باید با کار جهادی به مقابله با دشمن برویم.

یکتا با بیان اینکه کار جهادی برای ما نباید عادی شود، تصریح کرد: جبهه مقاومت همانطور معمولی جبهه مقاومت نشد، موشک و توان هسته ای ما  همانطور معمولی بدست نیامد. ما در نقطه تحول جهشی در گام دوم انقلاب و نقطه تحول جهادی هستیم و باید با تفکر جهادی، کارهای نشدنی انجام شود و با تفکر جهادی به مقابله با جنگ ترکیبی رفت.

وی با بیان اینکه این روزها امتحان ها سخت است و بچه جهادی ها سنگری را گرفته اند که رهبری به آنها خیلی امید دارد، گفت: سرعت تحولات جهانی زیاد شده است. اتفاقات جهانی و منطقه را در این چند ماه دیدید که چه تحولاتی رخ داد. با کار جهادی باید در تحولات سریع جهانی نقش آفرینی کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما