شناسهٔ خبر: 66602427 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۵ برگزار شد

داود گودرزی «شهردار منطقه ۵ » در جلسه شورای معاونین و مدیران این منطقه بر شناسایی دقیق ظرفیت‌های نیروی انسانی با رویکرد هویت‌بخشی، ایجاد انگیزه و خلاقیت تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، صبح امروز، جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه در سالن ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه با حضور شهردار، مشاورین، معاونین، شهرداران نواحی و برخی روسای ادارات ستادی برگزار شد.


در این جلسه داود گودرزی «شهردار منطقه ۵ » با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات در بازدیدها از سطح محلات منطقه ابراز داشت: در این بازدیدها ما به شهروندان وعده ها و تعهداتی می دهیم که باید با پیگیری مستمر و دقیق همه ارکان نتیجه بخش باشد تا مردم رضایتمندی لازم را کسب کنند.


وی افزود: مسایل مهمی در سطح منطقه در حال رخ دادن است و باید همه ابزارهای خلاقانه اطلاع رسانی به کار گرفته شود تا مردم طعم تغییرات و نوع خدمت را حس کنند.


گودرزی پس از استماع گزارشات اجرایی شدن مصوبات و نتایج ملاقات های مردمی و همچنین اقدامات طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی گفت: همه باید با رویکردی جهادی و متعهدانه مسیر خدمت به شهروندان را شفاف، ساده و دقیق دنبال کنند تا مردم گرفتار بوروکراسی اداری بیهوده در سازمان نشوند.


وی ادامه داد: باید وضعیت نیروی انسانی در سطح نواحی و منطقه بازنگری شود و نظام آراستگی و تکریم اول از درون همکاران آغاز شود تا آنها انگیزه و امید بیشتری برای خدمت رسانی به شهروندان داشته باشند و از ظرفیت ها و استعدادهای آنها به درستی با هویت بخشی و سپردن مسئولیت استفاده شود.


لازم به توضیح است که طی دوره جدید انتصاب شهردار جدید منطقه ۵، ۶ ملاقات مردمی، جمعا با ۶۸ نفر از شهروندان ثبت سامانه ملاقات مردمی شده، همچنین در بازدید از محلات کن، ارم و آپادانا، جمعا ۶۱ مصوبه ابلاغ شده که حدود نیمی از آنها محقق و مابقی بر اساس جدول زمانی، در حال اجرا است.

 انتهای پیام /

نظر شما