شناسهٔ خبر: 66600871 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اولین نشست هم‌اندیشی بانوان سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد

مشاور امور زنان و خانواده وزارت راه و شهرسازی در اولین نشست هم‌اندیشی بانوان سازمان هواپیمایی کشوری مشارکت بانوان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی را راهبرد تحقق توسعه پایدار دانست.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، اولین نشست هم‌اندیشی بانوان سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، حضرت امام رضا (ع) و همچنین فرارسیدن دهه کرامت به همت مشاور رییس سازمان و با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور زنان و خانواده وزارت راه و شهرسازی در ابتدا به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از زنان و خانواده در مجموعه وزارت راه و شهرسازی پرداخت.

وی بر توانمند سازی به منظور نقش‌آفرینی در مناصب مدیریتی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته توانمندسازی و حضور بانوان در مناصب مدیریتی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه وشهرسازی است به همین منظور تعدادی از بانوان برای دریافت مناصب مدیریتی معرفی شده اند.

سید جوادی حذف شکاف جنسیتی و یکسان سازی در سازمان‌ها را یکی از دغدغه‌های اصلی برشمرد و گفت: مشاوران امور بانوان سفیران وزارت راه و شهرسازی در سازمان‌ها به شمار می‌روند بنابراین ضروری است در امر خطیر امور بانوان در این وزارتخانه ما را یاری کنند.

وی به بحث توانمندسازی بانوان اشاره کرد و گفت: شعار جهش تولید با مشارکت مردم که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری تعیین شده است در وزارت راه و شهرسازی بومی سازی خواهد شد بنابراین رسیدن به توسعه پایدار با مشارکت بانوان مجموعه وزارت راه و شهرسازی محقق خواهد شد. 

سید جوادی در خاتمه بر اهمیت صنعت هوانوردی تاکید کرد و گفت: این صنعت از نقش بسیار مهم و اساسی در توسعه سیاسی و اقتصادی کشور برخوردار است و ایمنی پرواز نیز از زحمات شما حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما