شناسهٔ خبر: 66599788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در بم

باند قاچاقچیان مواد مخدر از نوع شیشه در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر بم متلاشی شد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی از مرزهای شرقی کشور به استان های مرکزی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: چند تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی ۴۸ ساعت رصد محورهای اصلی و فرعی شهرستان، نهایتا در ساعات پایانی شب  خودروی ۴۰۵ قاچاقچیان را مشاهده و به آن دستور ایست دادند، که راننده بدون توجه به ایست ماموران با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه با تعقیب و مراقبت چند ساعته و با اقدام به موقع سایر تیم های مستقر در مسیر ها، خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۴۱ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه این عملیات یک سواری پژو ۲۰۶ که این محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و مراقبت توقیف شد و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی نسب در پایان با بیان اینکه با بررسی سوابق این قاچاقچیان مشخص شد که این سوداگران مرگ، سابقه توزیع مواد مخدر روانگردان را در استان های مرکزی کشور دارند، خاطرنشان کرد: ماموران در این عملیات پیچیده و نفس گیر دو خودرو را توقیف و چهار متهم را دستگیر که متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

نظر شما