شناسهٔ خبر: 66599625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کسب ۵ مدال طلا و نقره توسط دانش‌آموزان کرمانی در ششمین جشنواره ملی فرهیختگان جوان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش‌آموزان کرمانی موفق به کسب دو مدال طلا و سه مدال نقره در ششمین جشنواره ملی فرهیختگان جوان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اصغر پارسا اظهار کرد: ششمین جشنواره ملی پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با محورهای سخنرانی علمی، سمینار علمی غرفه‌های نمایشگاهی، مسابقات دانش‌آموزی و تولید محتوای دیجیتال برگزار شد.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای انجام مأموریت‌های محوله در سند تحول و تعالی دانشگاه، مبتنی بر ایجاد شادابی و شور و نشاط علمی، استعدادیابی و توان‌افزایی مهارتی دانش‌آموزان با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی و عملی دانش‌آموزان سراسر کشور و آشنایی آنها با محیط دانشگاهی و رشته‌های دانشگاهی جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان کرمان تصریح کرد: این جشنواره ویژه تمام دوره‌های تحصیلی در پنج محور غرفه‌های نمایشگاهی، سمینارهای علمی، مسابقات دانش‌آموزی، تولید محتوای دیجیتال و سخنرانی علمی و بیش از ۱۳۰ گرایش برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: دانش‌آموزان عرفان امیرحیدری، رهام دهقان و مهراد حسینی در غرفه محور پزشکی و داروسازی از دبیرستان علامه حلی و دبیرستان شهید مهدوی و سامین میرزایی، علی نخعی و شهریار عبدالهی از دبستان هوشمند امیرکبیر در محور غرفه محیط زیست به صورت گروهی دو مدال طلای این دوره از جشنواره ملی فرهیختگان جوان را به دست آورند.

پارسا خاطرنشان کرد: همچنین در در محور غرفه فنی و مهندسی یونا راینی‌پور و امیررضا راینی‌پور، در محور سخنرانی علمی آرین فضیلت و در محور غرفه ریاضی و ابزار کمک آموزشی رامتین اسماعیلی، امیرعلی بلوچی و امیرمحمدبلوچی از دبستان هوشمند امیرکبیر موفق به کسب سه مدال نقره این دوره از جشنواره ملی فرهیختگان جوان شدند.

نظر شما