شناسهٔ خبر: 66599564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد مطرح شد؛

بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان طرح‌های توسعه برق در دستور کار استان یزد

حمید رضا دهقان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ضمن مطلوب خواندن جایگاه یزد در کشور به لحاظ تولید برق، اعلام کرد: هم اکنون بیش از چهار هزار میلیارد تومان طرح‌های توسعه برق در دستور کار استان یزد است.

صاحب‌خبر -

«محمد جواد ابوالحسینی» در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد که ظهر امروز در سالن شهید عباسپور و با حضور معاون شرکت توانیر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: جایگاه استان یزد در زمینه تولید برق کشور جایگاه مناسبی است و هم اکنون با وجود تولید دو هزار و ۶۰۰ مگاواتی حرارتی، حدود یک‌هزار و ۴۰۰ مگاوات برق حرارتی در دست ایجاد است.

وی با اشاره به نعمت خدادادی نیروی خورشید و استعداد استان در این زمینه، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۰مگاوات برق خورشیدی در استان در حال بهره برداری است و بیش از ۱۰۰۰ مگاوات برق خورشیدی نیز در دستور کار استان قرار دارد.

ابوالحسینی به رویکرد بهره وری استان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین شاخص‌های یزد نوین رویکرد افزایش تولید زیر ساخت های برق استان و افزایش نرخ بهره وری در بخش های صنعت، کشاورزی و خانگی است.

در پایان این مراسم از خدمات «ابوالفضل اسدی» در دوره تصدی مدیریت شرکت برق منطقه‌ای یزد تقدیر و «احمد کردستانی» به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما