شناسهٔ خبر: 66599353 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه رونمایی از چهار عنوان کتاب با رنگ و بوی توسعه ایران اسلامی اعلام شد

تهران- ایرنا-  برنامه رونمایی از جدیدترین کتاب‌های مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور مؤلفان و مترجمان این آثار و پژوهشگران اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، هم‌زمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار "بخوانیم و بسازیم" و در راستای تحقق شعار امسال مرکز (توسعه خواندنی است) در نمایشگاه کتاب، همچنین آشنایی بیشتر نظام تصمیم‌ساز، تصمیم‌گیر و کنشگران عرصه توسعه با تازه‌های نشر مرکز، برنامه رونمایی از جدیدترین کتاب‌های مرکز، با حضور مؤلفان و مترجمان آثار در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

بر اساس اعلام دفتر آموزش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری چهار کتاب تألیفی و ترجمه‌ای توسط پژوهشگران مرکز، در تاریخ‌های یکشنبه ۲۳ و دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، با حضور مولفان و مترجمان این کتاب‌ها در غرفه مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است بر اساس اعلام دفتر آموزش مرکز، زمان و عناوین کتاب‌هایی که قرار است در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شود شامل: رونمایی از کتاب "راهبردهای توسعه فضایی ایران" به نگارش پژوهشگران گروه پژوهشی آمایش سرزمین، توسعه و توازن منطقه‌ای روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح، دومین کتاب رونمایی از کتاب "راهنمای شفافیت مالی" به ترجمه غلامرضا گرایی نژاد، یدالله ابراهیمی‌فر و حمزه میرزایی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۱ الی ۱۲ خواهد بود.

همچنین در پنجمین روز از نمایشگاه کتاب تهران، دو اثر دیگر از کتاب‌های مرکز به عناوین "راه ناهموار توسعه" به نویسندگی سیّدحمید پورمحمّدی و مرتضی مهرعلی‌تبار فیروزجائی، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱، و کتاب "تاریخ توسعه" به ترجمه سیّد رحیم تیموری، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ رونمایی خواهد شد.

پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه در حوزه توسعه ایران اسلامی می‌توانند با حضور در غرفه مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلای امام خمینی (ره)، شبستان اصلی، ناشران عمومی، راهروی ۱۰، غرفه شماره ۲۰۰ در این برنامه‌ها حضور به عمل آورند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطااعه اخبار و گزارشات روزانه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به وبسایت مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به نشانی www.cdrf.ir به قسمت ویژه سی و پمجمین نمایشگاه کتاب تهران مراجعه نمایند.

نظر شما