شناسهٔ خبر: 66599094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در دیدار فرمانده سپاه کردستان با مدیر کل صدا و سیما مطرح شد؛

قدردانی از تلاش رسانه استانی در پیش‌برد اهداف نظام

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از تلاش رسانه استانی در پیش‌برد اهداف نظام و نقش‌آفرینی در امیدآفرینی قدردانی به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به همراه هیاتی از فرماندهان ارشد سپاه بیت‌المقدس، به مناسبت روز روابط‌عمومی‌ها با حضور در صداوسیمای مرکز کردستان با مسئولین معاونت‌های صداوسیما دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا هر یک از مسئولین معاونت‌های صداوسیما به تشریح عملکرد و وظایف خود پرداختند و مجموعه اقدامات خود را در حوزه‌های خبری رادیو و تلویزیون بیان کردند.

در این مراسم سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز با بیان اینکه مجموعه سپاه و صداوسیما یکی هستند، اظهار داشت: نشاط و شادابی و پرکاری در صداوسیما کردستان اشراف این مجموعه را نشان می‌دهد که در حوزه روابط‌عمومی و فضای مجازی ارتباطات باید گسترده‌تر شود.

وی افزود: ما یک شرایط بسیار خوب در استان داریم و از استانداری مردمی و انقلابی برخوردار هستیم و هماهنگی خوبی در استان برقرار است که این همدلی باید تداوم داشته باشد وی با بیان اینکه صداوسیما دو رسالت اساسی دارد، افزود: اولین رسالت صداوسیما این است که امیدواری و امید را در جامعه نشر دهد که این یک موضوع مهمی است و در حوزه‌های مختلف باید مردم از خدمات نظام مطلع شوند و دومین مسئولیت ما در کار میدانی است که ما باید همه‌جا در ارتباط و هماهنگی با صداوسیما باشیم.

وی بیان داشت: ما وظیفه داریم خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کنیم و این از اهمیت بالایی برخوردار است و ما اعلام می‌کنیم که هر گونه بتوانیم به صداوسیما در تولید آثار فاخر همکاری خواهیم نمود.

به گفته گشتاسبی مباحث مهم استان باید احصا شود و استان کردستان جزو استان‌های ویژه است و ذخایری از اقدامات ارزشمند مردم این استان است که نمونه آن در آزادسازی شهر سنندج رقم خورده است و چنین مناسبت‌هایی باید جزو تقویم ما باشند تا در خصوص آن به تولید محتوا بپردازیم.

وی تأکید کرد: ساخت فیلم‌هایی فاخر و در ارتباط با مشاهیر استان کردستان نیز می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های استان داشته باشد گشتاسبی گفت: صداوسیمای ما در حوزه پوشش خبری در سال ۱۴۰۲ و بخصوص در حوزه جهاد تبیین کاری انقلابی انجام داد و آرامشی در کل استان ایجاد شد که مناسبت‌های مختلف استان را به‌صورت کشوری به تصویر کشید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نظام ما امروز در اوج اقتدار است و می‌بینیم دیگران برای کسب تکلیف به اینجا می‌آیند و ملت‌های مسلمان نیز از این بابت سرافراز هستند

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام طه توکلی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه تریبون اصلی در انقلاب اسلامی صداوسیما است، اظهار داشت: در سپاه بیت‌المقدس کردستان هر آنچه انجام می‌شود در راستای اجرای خدمات نظام و محرومیت‌زدایی و امید افزایی است.

وی ادامه داد: ما در بسیج مستضعفین و در این بدنه اجتماعی باتوجه‌به دامنه و گستردگی مأموریت‌های سپاه پاسداران در قشر به قشر مردم به اجرای وظایف خود می‌پردازیم.

توکلی خاطرنشان کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران یک هدف مشخص دارند که ذیل قوانین نجات‌بخش امام راحل و همچنین قوانین رهبر معظم انقلاب اسلامی مأموریتی داریم که در آن راستا پیش می‌رویم.

وی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی در اقدامات نهاد‌های مرتبط افزود: کار نباید به‌صورت موازی‌کاری و جزیره‌ای پیش برود؛ بلکه باید ارتباطات و تعامل به‌گونه‌ای باشد که هم‌افزایی وجود داشته باشد که در این صورت دنیا ما را با یک نگاه جدید مشاهده خواهد نمود.



انتهای خبر/

نظر شما