شناسهٔ خبر: 66598749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران در قشم آغاز شد

مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول (س) خواهران قشم از ثبت‌نام این مدرسه برای پذیرش طلبه در ۲ مقطع عمومی و تخصصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، خدیجه غلامی امروز شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه)؛ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزمون پذیرش روز جمعه ۳۱ تیرماه سال جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد، افزود: ظرفیت پذیرش در این ۲ مقطع ۸۰ نفر است و بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند تا روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه با مراجعه به وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir و یا مراجعه به آموزش مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول (س) خواهران واقع در قشم چهار راه سعدی، کوچه سلمان هشت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول (س) خواهران قشم توضیح داد: ثبت‌نام در مقطع سطح ۲ با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود.

غلامی اضافه کرد: امسال، نخستین دوره پذیرش مقطع سیکل است که علاقمندان فراگیری علوم اهل بیت(ع) می‌توانند در فضای علمی و معنوی مدرسه علمیه خواهران تحصیل کنند.

وی گفت: دانش‌آموختگان سطح ۲ نیز می‌توانند با شرکت در آزمون علمی و مصاحبه در رشته تخصصی با گرایش تربیت و اخلاق اسلامی با بهره‌گیری از آموزه‌های تربیت و اخلاق اسلامی کسب فیض کنند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) خواهران قشم بیان کرد: یکی از امتیازات پذیرش امسال، جذب طلبه به صورت روزانه و خوابگاهی است، که پذیرش خوابگاهی، فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان فراهم می کند که بعد مسافت مانع نشود که از تحصیلات حوزوی باز بمانند.

نظر شما