شناسهٔ خبر: 66598669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در سفر دوم رئیس جمهوری

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در مسیر زائرین علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد، خواهان توجه ویژه در سفر آینده ریاست جمهوری به این مرکز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در حاشیه بازدید «یوسف نوری» استاندار مازندران از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این مرکز را یک مجموعه عظیم با کارکرد‌های ارزشی، معنوی و گردشگری برای استان با ظرفیتی مانند مازندران برشمرد و اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در این مرکز و شنیدن روایت‌های حماسه و ایثار و جانفشانی رزمندگان جهادمقدس و مقاومت از مصادیق جهاد تبیین و بصیرت افزایی است.

وی با بیان اینکه منطقه اروند و هفت تپه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی آماده بهره برداری است، اذعان داشت: بزودی عملیات عمرانی منطقه والفجر هشت و فاو در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران آغاز خواهد شد.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس کشور است و در مسیر زائرین علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد، خواهان توجه ویژه در سفر آینده ریاست جمهوری به این مرکز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ برنامه عقد و ازدواج در این مرکز برگزار شد، گفت: سالانه بیش از ۱۵۰ هزار زائر از این مجموعه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما