شناسهٔ خبر: 66598602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محصولی دانش بنیان باسود آوری ۸ میلیارد تومانی برای صنایع

خودکفایی در تولید دوماده پیشرفته جایگزین زیرگونیا وروی

طرح دانش بنیان تولید دو ماده پیشرفته جایگزین زیرگونیا و روی به جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اصفهان راه یافت.

صاحب‌خبر -

معرفی دو ماده پیشرفته جایگزین زیرگونیا و روی درجشنواره شیخ بهایی اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: این شرکت در هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی دو ماده پیشرفته جایگزین زیرگونیا و روی با قابلیت کاربرد در صنعت لامپ، کاشی و سرامیک را ارائه کرد که پیشتر در کشور تولید نمی‌شد.

علی امیر ارجمند، این مواد کاملا وارداتی است و پیشتر قابلیت تولید آن در داخل کشور وجود نداشت اما با تلاش‌های بسیار موفق شدیم این مواد را در داخل کشور بومی سازی و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

وی گفت: شرکت‌های داخلی که از این محصول استفاده می‌کنند می‌توانند با جایگزین کردن این مواد به جای نمونه‌‌های خارجی، به طور میانگین بیش از 8 میلیارد حاشیه سود بیشتر کسب کنند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به نقش مهم جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: این جشنواره می‌تواند در معرفی شرکت و محصولات آن کمک کند و از سوی دیگر حضور داوران تخصصی در این رویداد می‌تواند می‌تواند منجر به بهبود کسب و کار و بهبود محصول شود. هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

نظر شما