شناسهٔ خبر: 66598377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بانوان امدادگر به کوه‌های مرتفع کردستان صعود کردند

اقتصاد ایران: سنندج_مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بانوان امدادگر و نجاتگر عضو تیم‌های عملیاتی شهرستان‌های کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر، به کوه‌های مرتفع استان صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام جلالی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین تبریک هفته هلال احمر و صلیب سرخ گفت: بانوان امدادگر و نجاتگر عضو تیم عملیاتی در شهرستان‌های استان امروز موفق به صعود به کوه‌های مرتفع استان شدند.

وی افزود: در این برنامه که در سراسر استان برگزار شد بیش از ۲۰۰ بانوی امدادگر و نجاتگر حضور داشتند.

جلالی تصریح کرد: در این کوهپیمایی یک روزه که با هدف توانمندسازی نیروهای امدادی برگزار شده است بانوان امدادگر و نجاتگر به کوه آبیدر سنندج، تپه شیر علی دیواندره، گردنه مروارید مرواید کامیاران، کانی جنت در سروآباد، کوه پنجعلی دهگلان صعود کردند.

وی یادآور شد: همچنین بانوان امدادگر استان به کوه امام شهرستان مریوان، کوه برازان از سقز، کوه آربابا در بانه، کوه حمزه عرب در بیجار و کوه کولاوا از قروه صعود کردند و پرچم هلال احمر را به اهتزاز در آورده و توان افزایی جسمانی را به معرض نمایش گذاشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری نیز توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان (برادران) صعود سراسری به «سیمرغ کوه‌های ایران» را خواهیم داشت که به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و تیم عملیاتی کردستان به کوه ۳۱۹۷ متری زلیخا (چهل چشمه) صعود خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما