شناسهٔ خبر: 66598076 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خبرنگار دیگری در غزه به شهادت رسید

منابع محلی در نوار غزه از شهادت خبرنگاری دیگر در بمباران این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند. با شهادت این خبرنگار شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۳ نفر افزایش یافت. منابع محلی در نوار غزه از شهادت خبرنگاری دیگر در بمباران این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند. با شهادت این خبرنگار شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۳ نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، ارتش رژیم اسرائیل مناطق شمال و مرکزی غزه را مورد حمله قرار داد که در نتیجه آن شمار زیادی فلسطینی از جمله یک خبرنگار به شهادت رسیدند.

بر اثر حمله ارتش رژیم اشغالگر به خانه‌ای در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه «بها عکاشه» روزنامه‌نگار و همسر و پسرش به شهادت رسیدند.

شاهدان عینی نیز به خبرنگار خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش دادند که ارتش رژیم اسرائیلی دو خانه را در شهر غزه هدف قرار داد، یکی در محله الزیتون و دیگری در محله الصبره که منجر به شهادت شماری از شهروندان فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر شد.

شاهدان گفتند که تیم‌های پزشکی توانستند اجساد ۳ تن را از خانه ویران شده در محله الصبره که از خانواده "کحیل" بودند، به دست آورند و به بیمارستان باپتیست شهر غزه منتقل شدند.

به گفته شاهدان، با توجه به هجوم ارتش اسرائیل به این محله پرسنل دفاع مدنی و خدمه آمبولانس برای رسیدن به محل مورد نظر در محله الزیتون با مشکل مواجه هستند.

از طرفی دیگر منابع فلسطینی نیز از شهادت صد و چهل و سومین خبرنگار در جریان تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر می‌دهند.

طبق گزارش وبگاه شهاب نیوز، منابع محلی در نوار غزه از شهادت خبرنگاری دیگر در بمباران این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند؛ بنابراین گزارش، بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه بها عکاشه خبرنگار فلسطینی همراه با همسر و فرزندش به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۳ نفر افزایش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه به طور هدفمند اهالی رسانه را در راستای تلاش برای عدم بازتاب جنایات جنگی خود، مورد هدف قرار می‌دهد.

ارتش رژیم اسرائیل روز پنجشنبه از آغاز دومین عملیات نظامی در شهر غزه خبر داد، در حالی که اولین عملیات در فوریه گذشته با ادعای "برچیدن یک ساختار متخاصم وابسته به حماس" بود.

رژیم اسرائیل از ۷ اکتبر جنگ غزه را آغاز کرده و حدود ۱۱۳۰۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشته است که اکثر آنها کودک و زن هستند و حدود ۱۰۰۰۰ نفر مفقود شده‌اند.

تل‌آویو علی‌رغم صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و همچنین با وجود درخواست دیوان بین‌المللی دادگستری برای جلوگیری از اقدامات "نسل‌کشی" و بهبود وضعیت انسانی در غزه، به جنگ ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما