شناسهٔ خبر: 66597280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار چهره‌به‌چهره ۳۵۰۰ نفر با استاندار و مدیران استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: در ۹ سفر شهرستانی مسئولان استان با عنوان «کاروان خدمت»، ۳۵۰۰ نفر از مردم به‌صورت چهره‌به‌چهره با استاندار و مدیران استان بوشهر دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

دیدار چهره‌به‌چهره ۳۵۰۰ نفر با استاندار و مدیران استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اصغر جعفری در حاشیه برپایی میز خدمت در شهرستان تنگستان بیان کرد: مردم در این میز خدمت به‌صورت چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه با مسئولان ارشد استان بوشهر دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر اظهار کرد: این نهمین سفر کاروان خدمت دولت ایران قوی در شهرستان‌های استان بوشهر بود که با حضور استاندار بوشهر و معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان انجام شد.

وی عنوان کرد: جلسه با منتخبان شهرستان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ... و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های این سفر بود.

جعفری ادامه داد: همچنین برگزاری شورای اداری در شهرستان‌ها و جمع‌بندی و اجرای دقیق مصوبات از برکات این سفرهاست.

وی گفت: تا کنون در ۹ شهرستان استان در قالب برپایی میز خدمت بیش از سه‌هزار و ۵۰۰ نفر از مردم به صورت چهره‌به‌چهره و بی واسطه با استاندار، معاونان و مدیران کل دستگاه‌های مختلف ملاقات داشته‌اند و مشکلات آن‌ها بررسی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر بیان کرد: برنامه‌های کاروان خدمت در دور آینده به روش جدید برگزار می‌شود که برپایی میز خدمت در مراکز بخش‌ها و همچنین دیدار با معتمدان شهر‌ها و روستا‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

نظر شما