شناسهٔ خبر: 66596380 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کالابرگ اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود؟

به دنبال واریز یارانه دهک های یک تا سه برای بسیاری این پرسش مطرح است که کالابرگ اردیبهشت ۱۴۰۳ و یارانه دیگر دهک ها کی واریز میشود

صاحب‌خبر -

کالابرگ اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز میشود

به گزارش «تابناک»، یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول 30 ام واریز می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول 30 ام واریز می‌شود. یارانه نقدی اردیبهشت ماه 1403 نیز مطابق با روال ماه‌های قبل، طی امروز یا فردا واریز خواهد شد.

طرح کالابرگ الکترونیک

هنوز خبری از ادامه طرح کالابرگ در اردیبهشت ماه نیست. سیدرضا یحیوی، مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرده است که تصمیم‌گیری در خصوص نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید در سطح دولت انجام خواهد شد. وزارت رفاه مدل‌هایی را برای این طرح طراحی کرده و تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای آن اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

حمایت‌های دولت از خانوارها

دولت در حال برنامه‌ریزی برای حمایت مضاعف از جامعه است. به گفته آقای یحیوی، ممکن است طرح فجرانه مجددا اجرا شود یا مدل جدیدی جایگزین آن شود تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

استعلام دهک یارانه

شما می‌توانید با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی "www.sso.my.gov.ir" و با وارد کردن تلفن همراه سرپرست خانوار، از دهک یارانه خود مطلع شوید. همچنین در صورت اعتراض به دهک یارانه خود، می‌توانید در همین سایت اعتراض خود را ثبت کنید تا بررسی شود.

بر اساس این گزارش شما برای استعلام موجودی کالابرگ کافی است در قسمت صفحه تماس تلفن همراه خود کد استعلام کالابرگ الکترونیکی #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره گیری نمایید. در ادامه برای شما صفحه‌ای با ۳ گزینه باز خواهد شد، در این قسمت گزینه ۲ یا همان موجودی یارانه سرپرست را انتخاب نمایید. سپس در صفحه جدید کدملی سرپرست خانوار را وارد کنید.

 

نظر شما