شناسهٔ خبر: 66595943 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

رئیس امور مساجد استان فارس مطرح کرد:

اجرای طرح «مسجد محله کرامت» در فارس

رئیس امور مساجد استان فارس گفت: طرح «مسجد محله کرامت» هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) اجرا می شود همچنین در قالب این برنامه جشن‌های خانوادگی در مساجد با مشارکت اصحاب مسجد و اهالی محله برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی امور مساجد استان فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین امیدی امروز، ۲۲ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با آغاز برنامه‌های دهه کرامت در حاشیه از یکی از برنامه‌های یکی این ایام در مساجد شیراز گفت: برنامه‌های ایام دهه کرامت هم‌زمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مساجد استان فارس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌امنا و اصحاب مسجد در فارس آغاز شده است.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس از برگزاری بیش از یک هزار برنامه در سطح مساجد استان طی این ایام خبر داد و تأکید کرد: این برنامه‌ها در قالب جشن‌های مردمی، ایستگاه‌های صلواتی، محافل قرآنی، تجلیل و تقدیر، توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم، اردوهای زیارتی و آموزشی، مسابقات فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

امیدی تصریح کرد: با توجه‌ به اینکه شروع ایام دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) همراه است، این ایام فرصت مهم و مغتنمی برای پرداختن به بحث عفاف و حجاب است که در این زمینه برنامه‌های خاصی از جمله برپایی نمایشگاه‌های مختلف در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری دنبال می‌شود.

اجرای طرح «مسجد محله کرامت» در فارس

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس همچنین گفت: بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در روز ششم ذیقعده از جمله مناسبت این ایام است که موردتوجه اصحاب مساجد است و برنامه‌هایی نیز در این روز برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های جشن‌ و سرور در شب و روز یازدهم ذیقعده مصادف با میلاد سراسر نور و رحمت حضرت امام رضا (ع) به اوج خود می‌رسد، افزود: شب‌ شعرهای رضوی، تکریم ایتام با الگوپذیری از امام رئوف (ع)، اهدای هدیه به هم‌ نامان آن حضرت در مراسم جشن، برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و اردوهای زیارتی به مشهد مقدس از جمله برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد. 

امیدی از اجرای طرح «مسجد محله کرامت» خبر داد و گفت: هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) در قالب این برنامه جشن‌های خانوادگی در مساجد با مشارکت اصحاب مسجد و اهالی محله برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما