شناسهٔ خبر: 66595893 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

عناوین برگزیدگان جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌‍‌های مسجد به میزبانی بافق یزد با معرفی نفرات برتر در بخش‌های گوناگون به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از حوزه هنری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌‍‌های مسجد به میزبانی بافق یزد با معرفی نفرات برتر در بخش‌های گوناگون به کار خود پایان داد و نفرات برتر در بخش‌های مختلف این جشنواره به شرح زیر معرفی شدند:
 
بازیگری زن
 
زهرا احمدی سفید دشتی و مبینا معصومی سفید دشتی از شهر بروجن استان چهار محال و بختیاری برای بازی در نمایش گیلدا، صدیقه رضایی از شهر قم استان قم برای بازی در نمایش راز ، محیا جهانگیری و هستی امانی از شهر کرج استان البرز برای بازی در نمایش زنان مقاوم، رقیه عباسی و فاطمه دیدار از شهر کاشان استان اصفهان برای بازی در نمایش خسوف عشق، نسیم سلطانی نسب از شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری برای بازی در نمایش لیلا تقدیر شدند و جایزه نقدی دریافت کردند.
 
بازیگری مرد
 
امیرعلی حسن‌زاده و نوید حاج عبدالهی از شهر بافق استان یزد برای بازی در نمایش حسن و سیب سرخ، ابوالفضل میرزایی از شهر قم استان قم برای بازی در نمایش مرد شامی، یاسر خالقی و افضل خرمی از شهر لنده استان کهگیلویه و بویر احمد برای بازی در نمایش ۱۹۴۸، داوود رمضان زاده و احمد شنبه‌نیا از شهر میناب استان هرمزگان برای بازی در نمایش به افق محل تقدیر شدند و جایزه نقدی دریافت کردند.
 
نمایشنامه‌نویسی
 
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد در بخش نمایشنامه‌نویسی سه برگزیده داشت که احسان فلاحیان از مسجد امام حسین(ع) شهر کرج استان البرز برای نمایش ایران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان نفر اول معرفی شد.
 
داوود رمضان‌زاده از مسجد سجادیه شهر میناب استان هرمزگان برای نمایش به افق محل و یاسر خالقی از مسجد قمر بنی هاشم شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد برای نمایش ۱۹۴۸ نیز به ترتیب با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی نفرات دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
 
طراحی هنری
 
بهترین طراحی هنری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نمایش پیراهن مشکی به کارگردانی رضا خروجیان از مسجد منتظرون شهر ارومیه استان آذربایجان غربی رسید.
 
از نمایش خسوف عشق به کارگردانی ام البنین حیدری ویدوجی از مسجد قائم آل محمد شهر کاشان استان اصفهان نیز در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.
 
کارگردانی
 
جایزه بهترین کارگردانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد با اهدای دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به شایان فلاحیان از مسجد امام حسین شهر کرج استان البرز برای نمایش ایران رسید.
 
همچنین رتبه دوم این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک به نمایش حسن و سیب سرخ به کارگردانی آقای محمدجواد تقی زاده بافقی از مسجد جواد الائمه شهر بافق استان یزد و نمایش زنان مقاوم به کارگردانی خانم مرضیه ذاکری ازمسجد صاحب الزمان شهر کرج استان البرز رسید.
 
داوود رمضان‌زاده از مسجد سجادیه شهر میناب استان هرمزگان نیز با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی برای نمایش به افق محل به مقام سوم بخش کارگردانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد رسید.
 
نمایش‌های برگزیده
 
هیئت داوری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد ۵ نمایش را با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی بدون اولویت به عنوان نمایش برتر این دوره معرفی کردند. به این ترتیب نمایش‌های خسوف عشق به کارگردانی خانم ام البنین حیدری ویدوجی از مسجد قائم آل محمد شهر کاشان استان اصفهان، نمایش حسن وسیب سرخ به کارگردانی آقای محمدجواد تقی زاده بافقی از مسجد جواد الائمه شهر بافق استان یزد، نمایش به افق محل به کارگردانی آقای داوود رمضان زاده از مسجد سجادیه شهر میناب استان هرمزگان، نمایش زنان مقاوم به کارگردانی خانم مرضیه ذاکری ازمسجد صاحب الزمان شهر کرج استان البرز و نمایش (مرد شامی) به کارگردانی آقای علی اصغر ایمان زاده از مسجد حضرت ابوالفضل شهر قم استان قم به عنوان نمایش‌های برتر جشنواره معرفی شدند.
 
جایزه ویژه استاد فرج‌الله سلحشور
 
سردیس استاد فرج الله سلحشور و جایزه نقدی این بخش نیز به نمایش ایران به کارگردانی آقای شایان فلاحیان از مسجد امام حسین شهر کرج استان البرز رسید.
 
بخش فضای مجازی
 
نمایش ۱۹۴۸ به کارگردانی آقای یاسر خالقی از مسجد قمر بنی هاشم شهر لنده استان کهکیلویه و بویراحمد نیز در بخش فضای مجازی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد نیز با بالاترین بازدید و پسند در فضای مجازی لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش را به دست آورد.
 
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد به دبیری سید مصطفی موتورچی و داوری اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی در بافق یزد برگزار شد.
انتهای پیام

نظر شما