شناسهٔ خبر: 66595185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفر مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از سفر مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به این استان خبر داد و گفت : این سفر فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه است.

صاحب‌خبر -

عبدالوحید محمدی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور با تاکید بر اینکه این برنامه باید برای استان خروجی مناسب داشته باشد گفت : باید اتفاقات جانبی برای استفاده از ظرفیت‌های این همایش و معرفی استان تدارک دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه و عقد تفاهم‌نامه‌های دو طرفه یکی از اتفاقاتی است که باید به خوبی برنامه‌ریزی شود، گفت: باید از این سمینار برداشت‌های خوبی برای استان انجام شود و نهایت بهره‌برداری از آن انجام صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: این جمعیت از سراسر کشور می‌توانند بهترین سفیران و مبلغان برای گردشگری استان کرمانشاه باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این جلسه با بیان اینکه این سمینار ۲ روزه در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: همایش مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور یکی از بزرگترین سر فصل‌های آموزشی وزارت میراث‌فرهنگی برای توانمندسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

داریوش فرمانی افزود: در کنار این رویداد شورای توسعه گردشگری استان با حضور تشکل‌های گردشگری کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: با توجه به حضور فعال مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در بسترهای مجازی، این رویداد فرصتی برای معرفی استان در فضای مجازی کشور است.

وی گفت: یکی دیگر از اتفاقات مثبت این رویداد تبادل مهمان و گردشگر میان اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور با اقامتگاه‌های استان است.

فرمانی افزود:این رویداد یک فرصت آموزش عملی برای توانمندسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمانشاه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های گردشگری استان، جشن ثبت جهانی بیستون و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد است .

نظر شما