شناسهٔ خبر: 66594607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس:

آماده هرگونه تعامل با شهرداری‌ها هستیم

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های فارس آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر با حوزه شهرداری را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس علیرضا راستیار امروز، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر صدرا با اشاره به خدمات و عملکرد این سازمان افزود: سازمان همیاری در حوزه‌های مختلفی اعم از اقتصادی، عمرانی، آموزشی و... بسیار توانمند و از ظرفیت بالایی برخوردار است که می‌تواند خدمات شایانی را ارائه دهد.

 وی با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های مدون فعالیت‌های مختلف اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های فارس آماده هرگونه همکاری با تمام شهرداری‌های سراسراستان است.

 

شهردار صدرا نیز در این جلسه گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها یکی از پتانسیل‌های خوب برای استفاده شهرداری‌ها جهت رشد و توسعه هرچه بهتر ساختار شهری است.

 مجتبی پارسایی با بیان اینکه عموماً شهرداری‌ها خودشان سهام‌دار سازمان هستند، اضافه کرد: خودمان ناظر بر عملکرد آن هستیم و نظارت‎هایی که سازمان همیاری بر روی پروژه‌ها دارد به شکلی است که درصد زیادی از احتمال خطا و اشتباهات را کاهش می‌دهد که باعث اطمینان خاطر شهرداری‌ها در اجرای عملیات و فعالیت‌ها خواهد شد.

 وی بیان کرد: این اطمینان و قابلیت برای ما وجود دارد که بتوانیم با سازمان همیاری تعامل و همکاری بیشتری بیش از گذشته با یکدیگر داشته باشیم.

 انتهای خبر/

نظر شما