شناسهٔ خبر: 66593940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران؛

ظریف: نقشی که امام خمینی(س) برای مردم قائل بودند، در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر است

محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به خبرنگار جماران گفت: نقشی که امام خمینی(س) برای مردم قائل بودند، در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و همان نگرش حضرت امام بود که باعث پیروزی انقلاب شد. حضرت امام همیشه به نقش مردم تأکید داشتند و لذا بحمدالله این قضیه کاملا مشخص است و هرچه بیشتر مشخص شود هم بهتر است.

صاحب‌خبر -

وزیر پیشین امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه همه ابعاد شخصیت امام برای جوانان امروز قابل توجه است، گفت: نقشی که امام خمینی(س) برای مردم قائل بودند، در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و همان نگرش حضرت امام بود که باعث پیروزی انقلاب شد.

محمدجواد ظریف در بازدید از غرفه مؤسسه چاپ و نشر عروج سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در خصوص اینکه جوانان امروز با کدام بخش از شخصیت امام خمینی(س) بیشتر می‌توانند ارتباط برقرار کنند، به خبرنگار جماران گفت: همه ابعاد شخصیت امام برای جوانان امروز قابل توجه است؛ مخصوصا نگرشی که ایشان به مردم داشتند.

وزیر پیشین امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: نقشی که امام خمینی(س) برای مردم قائل بودند، در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و همان نگرش حضرت امام بود که باعث پیروزی انقلاب شد. حضرت امام همیشه به نقش مردم تأکید داشتند و لذا بحمدالله این قضیه کاملا مشخص است و هرچه بیشتر مشخص شود هم بهتر است.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما