شناسهٔ خبر: 66593468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲۵ اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا در لرستان

فعالان اقتصادی لرستان تا ۲۵ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به تبدیل مجوز‌های کسب و کار کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛معاون اقتصادی امور اقتصادی و دارایی استان لرستان  گفت: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارهایی که هنوز شناسه یکتا نگرفته‌اند فقط تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند برای تبدیل مجوزهای قدیمی و کاغذی به شناسه‌های یکتا اقدام کنند.
بازگیر  افزود:صاحبان مشاغل و کسب و کارهای  لرستان برای دریافت مجوز الکترونیکی می توانند ۳ کد (شماره سریال کارت ملی،کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها به نشانی (mojavez.ir) وارد و به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.
وی گفت:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه ی مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.
معاون اقتصادی امور اقتصادی و دارایی استان افزود:با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.
بر این اساس پس از ۲۵ اردیبهشت، مجوزی قانونی است که دارای شناسه یکتا باشد.

<div id="video-display-embed-code_11101514"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230340/11101514?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما