شناسهٔ خبر: 66593244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وضعیت فاضلاب شهر عالیشهر نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

بوشهر- ایرنا - مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: وضعیت نامناسب فاضلاب در این شهر باعث مشکلات زیست محیطی و نارضایتی عمومی شده که برون از این وضعیت نیازمند توجه مسئولان ارشد استان و دستگاه‌های خدمات رسان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، " جهانبخش تل اشکی" روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح جمع آوری فاضلاب دغدغه دیرینه مردم و مسئولان شهر عالیشهر است که زمین رایگان جهت احداث تصفیه خانه آن نیز تامین شده است.

وی افزود: برای تحقق احداث شبکه فاضلاب رایزنی با آب و فاضلاب در سطح کشوری نیز انجام گرفته و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز شرکت عمران عالیشهر آمادگی هرگونه همکاری است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تصریح کرد: در اوایل شکل گیری شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، شرکت نسبت به طراحی شبکه فاضلاب اقدام کرد که به علت ایراد دستگاه های نظارتی مبنی بر نبود شرح وظیفه شرکت در این خصوص عملیات اجرایی متوقف و لوله ها جمع آوری شد.

وی افزود: احداث نشدن شبکه فاضلاب باعث معضل بهداشتی، محیط زیستی و نگرانی‌های مردمی به قیمت مهاجرت معکوس شهروندان شده از این رو باید حل این معضل به شکل ویژه دنبال شود.

تل اشکی یادآور شد: با اهمیت ترین مشکلات این شهر اکنون فاضلاب، حمل نقل درون شهری و برون شهری و ایمنی راه های دسترسی به شهر جدید عالیشهر است.

وی ادامه داد: رفع کمبود فضای آموزشی و فرهنگی و حضور دستگاه‌های خدمات رسان از مطالبات به حق شهروندان عالیشهری است که باید در این زمینه پیگیری لازم انجام شود.

نظر شما