شناسهٔ خبر: 66592974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازدید شهردار اندیشه از پروژه های در حال احداث

در راستای بررسی و برنامه ریزی راهبردی و همچنین تسریع در اجرای پروژههای عمرانی  ،مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه به همراه معاونین از پروژه بوستان شهید باکری و پیاده راه سلامت شهر بازدید کردند. در راستای بررسی و برنامه ریزی راهبردی و همچنین تسریع در اجرای پروژههای عمرانی  ،مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه به همراه معاونین از پروژه بوستان شهید باکری و پیاده راه سلامت شهر بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهروز کاویانی در حاشیه بازدید میدانی از این پروژه ها گفت : در این فاز مجموعا ۳ هکتار به سرانه های فضای سبز شهری اضافه می شود و بدون تردید سرانه های  تفریحی و فضای سبز از اقداماتی است که  در اولویت کار عمرانی امسال شهرداری قرار گرفته است که اعضای شورای اسلامی شهر نیز به آن تاکید فراوانی دارند. 

شهردار اندیشه در ادامه افزود : در این راستا ضمن تعریف پروژه های متناسب با فاز های مختلف شهر تلاش داشتیم پروژه های این حوزه نیز با اولویت بندی منطقه ای و رعایت عدالت محوری آغاز شود که خوشبختانه شاهد پیشرفت این دو پروژه بودیم.

وی در ادامه یادآور شد : پروژه بوستان باکری می تواند سهم بزرگی در رفع نیازهای شهروندان این منطقه داشته باشد و پیاده راه سلامت نیز از پروژه های بسیار فاخر و بزرگ در نوع خود است که می تواند از ماندگارترین اقدامات مدیریت شهری باشد و امیدواریم با تلاش و جدیت همکارانم بتوانیم طبق برنامه ریزی به عمل آمده این پروژه را در زمان مشخص شده به بهره‌برداری برسانیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما