شناسهٔ خبر: 66592031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری محفل قرآنی اُخت الرِّضا در حرم مطهر رضوی

محفل قرآنی اخت الرِّضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری محفل قرآنی اُخت الرِّضا در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر، بانوان زائر و مجاور با حضور در رواق مبارکه حضرت زهرا (س) در محفل قرآنی اُختُ الرِّضا شرکت کردند.

این محفل قرآنی با همخوانی سوره مبارکه اعلی توسط گروهی از دختران قرآنی آغاز شد و سپس مریم صالحی، قاری و مُرتل قرآن کریم آیاتی از کلام الله مجید را با صوتی دلنشین تلاوت کرد.
اجرای برنامه حُسن حفظ با حضور دو دختر قرآنی و حافظ کل قرآن کریم، فاطمه یحیی‌زاده و نازنین حسن‌نژاد از اُستان مازندران از دیگر بخش‌های محفل قرآنی بود.
در این محفل قرآنی همچنین گروه همخوانی خورشید هشتم قطعه‌ای هنری و زیبا با موضوع میلاد بانوی کرامت، حضرت معصومه (ع) را اجرا کردند و اجرای مسابقه قرآنی ریحانه‌النبی (ص) و اهدای جوایز متبرک و فرهنگی از سوی آستان قدس رضوی به برگزیدگان از دیگر بخش‌های محفل قرآنی اُختُ الرِّضا بود.
در حاشیه این مراسم عبارت‌هایی با موضوع ولادت حضرت معصوم (س) و امام رضا (ع) و همچنین دهه کرامت توسط خانم اکبرزاده از خوشنویسان واحد هنر‌های قرآنی اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی خوشنویسی و به عنوان هدایایی و به عنوان هدیه روز دختر به دختران قرآنی این مراسم اهدا شد.

نظر شما