شناسهٔ خبر: 66591030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعیین تکلیف سه کرسی باقیمانده فارس در مجلس شورای اسلامی

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: از مجموع ۱۰۸ هزار و ۱۳۷ آرای صحیح ماخوذه سید اسماعیل حسینی با ۵۷ هزار و ۷۵۷ رای و ابراهیم عزیزی با ۴۳ هزار و ۱۴۶ رای منتخبان مردم شدند.

صاحب‌خبر -

سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی منتخب مردم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، قزل سفلی.رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه ۸۲۰ شعبه اخذ رأی برای به امانت گرفتن رأی مردم در پنج شهرستان استان برپا شده بود،گفت:در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پس از جمع آوری آرا و طی شدن مراحل قانونی، آقای سید اسماعیل حسینی با ۵۷ هزار و ۷۵۷ رأی و آقای ابراهیم عزیزی با ۴۳هزارو ۱۴۶ رأی اعتماد مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان را بدست آورده و بعنوان نمایندگان این شهر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاضر خواهند شد.

همچنین بنابر اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور،در حوزه انتخابیه  مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از هفتادو هفت هزار و ۶۰۴ آرای صحیح ماخوذه آقای اسفندیار عبدالهی با ۴۹ هزار و ۸۰ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در مرحله نخست انتخابات (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از مجموع ۱۸ کرسی نمایندگی فارس در مجلس، تکلیف ۱۵ کرسی مشخص شد و تکلیف سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز در دور دوم انتخابات مشخص شد.

 

نظر شما