شناسهٔ خبر: 66590852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه هزار و ۷۷۹ واحد طرح ملی نهضت مسکن در ایلام اجرایی شده است

ایلام-ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: سه هزار و ۷۷۹ واحد طرح ملی نهضت مسکن در ایلام در قالب ۲۷ پروژه اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، « حبیب اله محبی» روز شنبه در نشست شورای تامین مسکن استان ایلام اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ پروژه طرح ملی نهضت مسکن در شهر ایلام و ۱۲ پروژه در سایر شهرستان های استان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در مجموع دکتر اجرایی ساخت سه هزار و ۷۷۹ واحد در این استان انجام شده است، ابراز کرد: این تعداد واحد از مساحتی بیش از ۳۱۲ هزار و ۶۸۱ متر مربع برخوردارند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با بیان اینکه برای سه هزار و ۵۳۱ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است، یادآور شد: همچنین پروانه ساخت ۲۲۸ واحد دیگر نیز در حال صدور است.

محبی با اشاره به اینکه تعداد ۲ هزار و ۴۶۵ واحد در مرحله فونداسیون قرار دارند، ابراز کرد: یک هزار و ۳۶۶ واحد نیز در مرحله سفت کاری و نازک کاری قرار دارند.

وی بیان کرد: از پروژه‌های شهر ایلام پروژه ۴۰ واحدی بلوار نماز از ۸۵ درصد، ۲۴ واحدی میدان دانش و ۴۲ واحدی میدان دانش ۲ از ۷۵ درصد، ۱۰۵ واحدی و ۷۰ واحدی میدان گلها یک و ۲ از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه ماهور یک از ۵۰ درصد و پروژه ۱۰۸۸ واحدی پارک کوثر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار واحد مسکونی در قالب خودمالکی، نهضت ملی و بافت های فرسوده است.

نظر شما