شناسهٔ خبر: 66590499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایده ای فناور با قابلیت ارتقای امنیت

 افزایش ۵۰ درصدی سطح امنیت کشور با پاورباکس هوشمند پایش تصویر

تولید پاورباکس هوشمند پایش تصویر افزایش ۵۰ درصدی سطح امنیت کشور را به همراه داشته است.

صاحب‌خبر -

 افزایش ۵۰ درصدی سطح امنیت کشور با پاورباکس هوشمند پایش تصویربه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات با اشاره به ایده «پاورباکس هوشمند پایش تصویر» در هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: این محصول علاوه بر افزایش ۵۰ تا ۶۰درصدی سطح امنیت کشور، ارتباط برخط و دقیقی را فراهم می‌کند که در صورت بروز مشکل، کاربر را به صورت دقیق متوجه نوع و محل اختلال خواهد کرد.

سبحان دهقانی افزود: این شرکت به صورت تخصصی در زمینه طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های پایش تصویری هوشمند شهری فعال است که به ارتقای امنیت و هوشمندی شهرها و روستاها کمک می‌کند.

وی افزود: ایده‌ای که در این دوره از جشنواره شیخ بهایی ارائه شد، تجهیزات نصب شده روی دکل‌های پایش تصویری را تجمیع می‌کند و باعث می‌شود بهره‌بردار در مواجه با تعدد تجهیزات، سردرگمی و چالش در ارائه خدمات پشتیبانی آسوده‌تر شود. از سوی دیگر نصب این تجهیزات باعث کاهش قطعی تصاویر شهری شده و قابلیت‌های هوشمندی به دوربین‌های سطح شهر اضافه می‌کند. 

مدیرعامل این شرکت فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر ۲۱۲هزار دکل پایش تصویر در سراسر کشور وجود دارد که اگر به این محصول مجهز شوند، علاوه بر افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی سطح امنیت کشور، ارتباط برخط و دقیقی را فراهم می‌کند که در صورت بروز مشکل، اپراتور را به صورت دقیق متوجه نوع و محل اختلال خواهد کرد.

دهقانی درباره فناوری‌های استفاده شده در این محصول نیز گفت: این محصول فناورانه، تلفیقی از علوم نرم افزار، هوش مصنوعی، طراحی میکروبردها، کدنویسی الکترونیک و شبکه است. وی درباره اهمیت جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی افزود: این جشنواره به شناخت محصولات فناور و گره گشایی از مشکلات کمک می‌کند و از سوی دیگر اعتبار آن باعث می‌شود مشتریان سازمانی ما اعتماد بیشتری به این شرکت داشته باشند.

مدیر عامل این شرکت فناور گفت: با حضور در این جشنواره می‌توانیم علاوه بر ارتباط با سرمایه‌گذاران، از ظرفیت آن‌ها در توسعه و تولید محصولات فناور خودمان استفاده کنیم. هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ۲۶ و ۲۷اردیبهشت ماه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

نظر شما