شناسهٔ خبر: 66590190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خطیر قبل از رفتن جدایی یک بازیکن را قطعی کرد | خداحافظی از استقلال با مجوز حاشیه‌ساز

با توجه به توافقات پشت پرده‌ای که این دروازه‌بان با علی خطیر داشته می‌خواهد به شکل قطعی از استقلال جدا شود که این موضوع مورد قبول خیلی‌ها نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین یکی از مشکلاتی که این روزها برای استقلال به وجود آمده جدایی خالدآبادی است. این بازیکن که درپست دروازه‌بانی برای استقلال بازی می‌کند و در هفته‌ای که حسینی با محرومیت مواجه بود در دروازه‌ آبی‌ها قرار گرفت باید برای گذراندن دوران سربازی خود به تیم ملوان برود.

تا این جا مشکلی در راه جدایی خالد آبادی وجود ندارد اما با توجه به توافقات پشت پرده‌ای که این دروازه‌بان با علی خطیر داشته می‌خواهد به شکل قطعی از استقلال جدا شود که این موضوع مورد قبول خیلی‌ها نیست.

اینکه چرا خطیر در دوران مدیریت خود چنین قراردادی با خالدآبادی منعقد کرده و به این بازیکن اجازه داده به طور قطعی از استقلال جدا شود، از آن دسته سؤالاتی است که مدیر سابق استقلال باید به آن پاسخ دهد. روشن نیست که چرا مدیرعامل سابق با این همه تجربه در ترانسفر بازیکن و علاقه شدید به امور نقل و انتقالاتی زیر بار چنین توافقی رفته است. اگر خطیر از لحاظ قانونی دست خالدآبادی را برای جدایی باز گذاشته باشد، دست استقلال برای بازگرداندن این بازیکن بعد ازگذراندن دوران سربازی به جایی بند نخواهد بود.

نظر شما