شناسهٔ خبر: 66590012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعلام نتایج دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی

رئیس ستاد انتخابات لرستان با حضور در ستاد انتخابات گفت: با پایان یافتن انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احسان یاوری با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان یافتن انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی مشخص شدند.

وی اضافه کرد: هادی هاشمی‌نیا با ۴۹ هزار و ۶۶۲ رأی و رضا سپهوند با ۴۵ هزار و ۹۳۴ رأی به عنوان دو نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: محمدرضا ملکشاهی‌راد ۴۰ هزار و ۸۲ رأی و قدرت‌الله ایمانی ۲۹ هزار و ۸۶۹ رأی را کسب کردند.

در دور اول و در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان محمدحسین محمدی با ۴۳ هزار و ۴۴۵ رأی به عنوان منتخب مردم معرفی شد. در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان نیز علی امامی‌راد با ۳۳ هزار و ۲۴۲ رأی به عنوان منتخب مردم معرفی شد.

در حوزه انتخابیه الیگودرز نیز حمیدرضا گودرزی با ۲۲ هزار و ۸۷۵ رأی به عنوان منتخب مردم معرفی شد. در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان سیدحمید کاظمی با ۲۳ هزار و ۱۸۲ رأی منتخب مردم شد. در حوزه انتخابیه دورود و ازنا، روح‌الله لک علی‌آبادی با کسب ۱۸ هزار و ۹۳۱ رأی منتخب مردم شد. در حوزه‌ انتخابیه بروجرد و اشترینان، عباس گودرزی با ۲۷ هزار و ۱۴۰ و فاطمه مقصودی با ۱۷ هزار و ۳۴۳ رأی منتخبان مردم شدند.

نظر شما