شناسهٔ خبر: 66589294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر مشخص شد

منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در مجلس دوازدهم مشخص شد. منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در مجلس دوازدهم مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوزستان در مرحله اول با راهیابی 15 کاندیدا از 18 سهمیه خوزستان در به پایان رسید و تکلیف دو حوزه انتخابیه برای انتخاب سه نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد.

بر این اساس رای گیری در دو حوزه انتخابیه آبادان(رقابت چهار کاندیدا برای انتخاب دو نماینده) و در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر(رقابت دو نامزد برای راهیابی یک کاندیدا) از صبح جمعه تا ساعت 22 برگزار شد.

در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر"ابراهیم متینیان" و "امیرحسین نظری" برای تصدی یک کرسی دیگر خوزستان با هم رقابت کردند و در پایان امیر حسین نظری با 36 هزار و 623 رای از 71 هزار و 734 رای صحیح ماخوزه، جواز ورود به مجلس دوازدهم شورای اسلامی را به دست آورد و ابراهیم متینیان از حضور دوباره در مجلس باز ماند.

انتخابات دور دوم خوزستان در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در ۱۱۱ شعبه رامهرمز و ۵۰ شعبه رامشیر برگزار شد.

لازم به ذکر است که 18 نماینده راه یافته خوزستان را جلیل مختار، محمد جواد سعدون زاده و سید محمد مولوی(حوزه انتخابیه آبادان)، مجتبی یوسفی، سید محسن موسوی زاده و محمد امیر(حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون)، جهانبخش قلاوند(حوزه انتخابیه اندیمشک)، فرشاد ابراهیم پور نورآبادی(حوزه انتخابیه ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون)، امیر حیات مقدم(حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی)، محمد طلا مظلومی(حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری)، مصطفی مطور زاده(حوزه انتخابیه خرمشهر)، عباس پاپی زاده(حوزه انتخابیه دزفول)، مجید داغری(حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه)، امیر حسین نظری(حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر)، هاشم خنفری پور جعفری(حوزه انتخابیه شادگان)، محمد کعب عمیر(حوزه انتخابیه شوش و کرخه)، سید محمد سادات ابراهیمی(حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند) و رضا جباری(حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل) تشکیل داده اند.

براساس اعلام رسمی مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه سال جاری کار خود را راسما آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما