شناسهٔ خبر: 66588711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امیل هسکی در گفت‌وگو با برنا: موفقیت‌های لیورپول بعد از کلوپ هم ادامه خواهد داشت

ستاره سال‌های نه چندان دور لیورپول درباره جدایی سرمربی آلمانی تیمش نظر جالبی دارد. ستاره سال‌های نه چندان دور لیورپول درباره جدایی سرمربی آلمانی تیمش نظر جالبی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، امیل هسکی بازیکن سابق فوتبال تیم ملی انگلیس و اسطوره باشگاه لیورپول است که زیاد اهل گفت‌وگو و مصاحبه نیست.

این مهاجم اسبق فوتبال انگلیس یکی از حامیان همیشگی یورگن کلوپ در لیورپول بود و معتقد است دوران او در این تیم یک دوره طلایی بود که منجر به قهرمانی اروپا و لیگ برتر انگلیس شد.

گلزن سال‌های دور لیورپول این روز‌ها درگیر کار‌های پسرش است که در تیم‌های کمتر از ۱۸ و ۱۶ سال منچسترسیتی بازی می‌کند و ستاره آینده داری است.

امیل هسکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص شرایط این فصل لیورپول گفت: دوست داشتم روگن کلوپ در فصل آخر با قهرمانی تیم را ترک کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد، اما از زحمات این مربی تشکر می‌کنم.

وی افزود: موفقیت‌های لیورپول قطعا بعد از کلوپ هم می‌تواند ادامه پیدا کند، چون ما جزو مدعیان بزرگ فوتبال انگلیس و اروپا هستیم.

ستاره اسبق لیورپول درمورد شرایط پسرش تصریح کرد: او در تیم‌های پایه منچسترسیتی بازی میکند و فعلا باید تمرین کند و تجربه کسب کند. او جای پیشرفت دارد و باید روز به روز تلاش کند تا بهتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما