شناسهٔ خبر: 66587921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز فرآیند شمارش آرا در شعب خوزستان+فیلم

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: فرآیند شمارش آرا در شعب رای گیری حوزه های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر با پایان زمان قانونی اخذ رای آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الله دهدشت با تاکید بر اینکه بر اساس اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده بود، گفت: برابر با ابلاغیه‌ای که به عوامل اجرایی صورت گرفته، افرادی که در مهلت قانونی اخذ رای (ساعت ۲۲) در شعب حاضر بودند، تا آخرین نفر آنها رای خود را باید به صندوق بیندازند.
 
وی افزود: پس از اخذ رای آخرین مراجعه کننده، شمارش آرا در شعب انجام می‌شود و این درحالی است که برخی شعب، مراجعه کننده‌ای نداشتند و کار شمارش آرای را پس از ساعت ۲۲ آغاز کرده اند.
 
دهدشت با اشاره به انتخابات تمام الکترونیکی در شعب حوزه انتخابیه آبادان، ادامه داد: اعلام نتایج انتخابات این شهرستان نسبت به حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر زودتر خواهد بود.
 
به گفته دبیر ستاد انتخابات خوزستان؛ مرجع اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم، وزارت کشور است.
 
براساس این گزارش، ۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده بود که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر فعالیت داشتند.
 
در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند.
 
انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی انجام شد.
<div id="video-display-embed-code_11099095"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230119/11099095?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما