شناسهٔ خبر: 66587855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

طحان‌نظیف خبر داد:

آغاز شمارش آرا در برخی شعب اخذ رأی

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در برخی از شعب فرآیند رأی‌گیری به اتمام رسیده، گفت: شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

هادی طحان نظیف

به گزارش ایکنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، در شبکه خبر به ارائه توضیحاتی درباره زمان آغاز شمارش آرای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: با تصمیمی که اتخاذ شد، اختیار تمدید انتخابات تا ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رأی‌گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده است.

وی افزود: طبیعتاً عوامل اجرایی و نظارتی موظفند آرای تک تک افرادی که در شعب اخذ رای حضور دارند را اخذ کنند و چنانچه مراجعه کننده‌ای نداشته باشند، فرآیند رأی‌گیری به اتمام می‌رسد و شمارش آرا آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: به لطف خدا تخلف جدی نداشتیم، اما مردم و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه‌هایی که اعلام شده اسناد و مدارک مورد نظر خود را طی یک هفته آتی ارسال کنند.

طحان‌نظیف گفت: انشاءالله بعد از این یک هفته شورای نگهبان نسبت به شکایت‌های دریافتی بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و بر اساس زمان‌بندی فرصت داریم تا اوایل خرداد ماه نتایج صحت انتخابات را اعلام کنیم تا مجلس دوازدهم به صورت رسمی بازگشایی شود.

انتهای پیام

نظر شما