شناسهٔ خبر: 66587494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۴ ساعت حماسه و اتمام رای گیری در خرم آباد و چگنی/ مدارس تعطیل نیست

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: رای گیری در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی پس از ۱۴ ساعت به اتمام رسیده و جمع بندی شمارش آرا در فرمانداری خرم آباد و چگنی در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احسان یاوری شنبه شب با حضور در ستاد انتخابات افزود: بعد از تجمیع آرا نظر هیات نظارت اخذ می شود و نتیجه قطعی با تایید شورای نگهبان و هیات نظارت اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتشار هرگونه آمار خارج از مسیر رسمی قانونی نیست و نباید صورت بگیرد ، چراکه ممکن است برخی از آمار و صندوق ها به هر دلیلی و بر اساس استناد شورای نگهبان باطل شود.

رییس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: مشارکت مردم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی در مقایسه با حوزه های دیگر بهتر بود و بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد شرکت کنندگان دور اول هم در دوم حضور داشته اند.

یاوری اضافه کرد: مدارسی که حوزه انتخابیه بوده است، فردا شنبه تعطیل نیست و تاخیر در شروع یه کار برخی مدارس نیز با صلاحدید و اعلام آموزش و پرورش صورت می گیرد.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که انتخابات خرم آباد و چگنی در دور دوازدهم برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده است.

نظر شما