شناسهٔ خبر: 66587127 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه مهاباد: اهل سنت همواره میزبانی شایسته برای خادمان رضوی بوده‌اند

امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آغاز دهه کرامت از سفر کاروان زیرسایه خورشید و خادمان رضوی به مهاباد طی هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت از عشق و علاقه مردم اهل سنت آذربایجان‌ غربی به اهل بیت پیامبر(ص) گفت و از حضور خادمان رضوی طی هفته جاری در مهاباد خبر داد.

ماموستا امامی در ادامه به آغاز سفر معنوی حج  اشاره کرد و آن را فرصتی برای تغییر و تحول درونی دانست. وی همچنین ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد کتاب جهان، در ادامه افزود: فعالان حوزه  کتاب مدافعان فرهنگ و دین کشور هستند. 

روز جهانی پرستار دیگر موضوعی بود که امام جمه مهاباد محور سخنان خود قرار داد و ضمن قدردانی از زحمات پرستاران به شهادت بیش از ۴۰۰ نفر از امدادگران و پرستاران در جنگ نابرابر غزه اشاره کرد و اظهار داشت: این شغل یکی از مهمترین شغل‌های جهانی به شمار می‌رود؛ ما باید به یاد داشته باشیم که این افراد مجاهدانی هستند که در سنگر جهاد و خدمت فعالیت دارند و باید به آنها احترام گذاشت.

ماموستا امامی در پایان با اشاره به ۱۹ اردیبهشت، سالروز تشکیل صلیب سرخ جهانی و هلال احمر، افراد فعال در هلال احمر را یاوران روزهای سخت عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج و شیمی‌درمانی در داروخانه هلال احمر  مهاباد تأمین شده است.

<div id="video-display-embed-code_11097641"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230079/11097641?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما