شناسهٔ خبر: 66585436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

آلومینیوم به دنبال سوختگیری با نفت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان صنعت نفت آبادان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نماینده استان مرکزی در خانه از صنعت نفت آبادان پذیرایی می‌کند در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود شاگردان مجتبی حسینی که پس از ۴ باخت و تساوی متوالی، هفته گذشته با عبور از پیکان ۳۴ امتیازی و هشتم شدند برای فاصله گرفتن از ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان به پیروزی در این دیدار خانگی می‌اندیشند.

در آن سوی میدان صنعت نفت آبادان که هفته گذشته با یک گل تیم سرسخت مس رفسنجان را شکست داده در تمام ۵ دیدار گذشته خود، هیچ تساوی را در کارنامه ندارد و با ۳ باخت و ۲ پیروزی عدد امتیازات خود را به ۱۹ رسانده و برای فرار از سقوط به برتری در تمامی ۴ دیدار آینده نیاز مبرم دارد تا خود را از رده شانزدهم جدول و جمع قعرنشینان خوزستانی بنام تیم‌های فولاد و استقلال نجات دهد.

آلومینیوم هم، با ۴ پیروزی از ۵ دیدار رودررو با این تیم آبادانی و یک شکست در فصول گذشته لیگ شرایط بهتری را در مقایسه با صنعت نفت داشته است.

دو تیم آلومینیوم ارک و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شنبه ۲۲ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

<div id="video-display-embed-code_11097333"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4229957/11097333?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما