شناسهٔ خبر: 66585153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار زنجان: انتخابات در استان به علت استقبال شهروندان تمدید شد

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به تمدید انتخابات در استان تا ساعت ۲۰ اشاره کرد و گفت: استقبال شهروندان علت درخواست تمدید انتخابات بود که البته در سراسر کشور فرآیند رأی گیری فعلا ۲ ساعت تمدید شده است.  

صاحب‌خبر -

محسن افشارچی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تمدید انتخابات پس از ساعت ۲۰ نیز براساس نیاز و در صورت لزوم تصمیم گیری می شود.

وی به فعالیت ۴۹۱ شعبه اخذ رأی در ۲ حوزه انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار در ۹۲۱ نقطه حوزه‌های انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده برای رای گیری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی فعالیت می کند.

استان زنجان در مجموع چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات ( ۱۱ اسفند سال گذشته) ‌ با مشارکت بیش از ۴۸ درصدی مردم استان، سه منتخب به خانه ملت راه یافتند.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با ۲ کرسی، مصطفی طاهری به عنوان نفر اول این حوزه با کسب ۴۶ هزار و ۵۶۸ رای راهی بهارستان شد و ۲ نفر بعدی یعنی نبی الله محمدی با کسب ۲۶ هزار و ۶۷۰ رای و محمد اسماعیلی با ۱۹ هزار و ۱۶۶ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

در حوزه انتخابیه خدابنده نیز رقابت تنگاتنگ برای کسب تنها کرسی نمایندگی این حوزه جریان داشت و در نهایت سعید رفیعی با ۱۷ هزار و ۳۶ رای و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام ستاد انتخابات کشور در ۲۲ حوزه انتخابیه از صبح امروز در حال برگزاری است.

نظر شما