شناسهٔ خبر: 66584249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) استان:

مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود

آزیتا یوسفیان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان گفت: مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود.

صاحب‌خبر -

سردار نعمت‌الله باقری با حضور در ستاد انتخابات لرستان با تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه(س)، از تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم آباد چگنی تقدیر کرد و افزود: تلاش همه ما این است که انتخاباتی سالم و در کمال امنیت رقم زده شود.
وی اضافه کرد: اهمیت دور دوم انتخابات به حدی است که مقام معظم رهبری در همان ساعات اولیه پای صندوق‌ اخذ رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق ریختند.
فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: مرحله دوم نیز همچون مرحله اول برایمان پر اهمیت است چرا که دشمن شرایط را رصد می‌کند تا نقطه ضعفی را پیدا و آن را پررنگ جلوه دهد؛ قطعاً حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای سبب تضعیف جبهه دشمن و تقویت جبهه خودی می‌شود.
باقری گفت: در بازدیدهایی که در ساعات اولیه از چندین صندوق اخذ رای در سطح شهر داشتیم شاهد حضور بالای مردم در انتخابات بودیم.
وی بیان کرد: تاکنون در بحث سلامت انتخابات موضوع خاصی که خدشه‌ای به این موضوع وارد کند گزارش نشده است و با تمام توان مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخابی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه میزان رای مردم هستند، اضافه کرد: استاندار لرستان و معاون سیاسی استان با برخی جابجایی‌های افرادی که روی صندوق‌های اخذ رای بودند تلاش کردند که سلامت انتخابات تضمین شود؛ رای‌گیری به صورت الکترونیکی در حال انجام است و این صحت را در حوزه سلامت انتخابات افزایش می‌دهد.
باقری گفت: کاندیداها پس از شمارش آرا همکاری کنند تا موضوع خاصی نداشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: زمان انتخابات تا ساعت ۱۸ خواهد بود و امکان تمدید کمتر است؛ از مردم درخواست می‌کنیم رای‌گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و به موقع پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند تا این کار نیمه‌تمام را در ساعت مقرر به اتمام برسانیم. 
انتهای پیام

نظر شما