شناسهٔ خبر: 66583714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتفاقات اخیر در دنیا نوید بخش نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه گرگان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: اتفاقات اخیر در دنیا، نویدبخش نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

صاحب‌خبر -

اتفاقات اخیر در دنیا نوید بخش نابودی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در جمع نمازگزاران گرگانی گفت: جنایات وحشیانه اسرائیل و سیاست‌های حمایتگرانه آمریکا از این رژیم جعلی صدای دنیا را بلند کرده است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: بیش از ۸۸ نماینده آمریکا با نوشتن نامه‌ای، قطع ارسال اسلحه از این کشور برای اسرائیل را خواستار شده اند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: سیاست‌های حمایتگرانه آمریکا از رژیم کودک‌کش اسرائیل آبرویی برای آمریکا باقی نگذاشته است.

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز جوانان جبهه مقاومت در مقابل سیاست‌های آمریکا و اسرائیل ایستادگی می‌کنند که نویدبخش نابودی رژیم کودک کش اسرائیل است.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود حضرت معصومه (سلام الله علیها) را کامل‌ترین الگو برای دختران مسلمان دانست.

آیت الله نورمفیدی گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) نمونه کامل یک دختر اسلامی است و به همین دلیل روز میلاد مبارک آن حضرت را روز دختر نام‌گذاری کرده‌اند.

او افزود: دنیای غرب با شعار‌های متعدد نظیر تساوی زن و مرد ادعای دفاع از حقوق زن را دارند، در حالی که در همین کشور‌ها در ازای کار مساوی، زنان حقوقی کمتری دریافت می‌کنند و مناصب بالاتر را بیشتر در اختیار مردان می‌گذارند.

امام جمعه گرگان با بیان آمار بالای خشونت علیه زنان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی گفت: همه ساله براساس اعلام کشور‌های غربی میلیارد‌ها دلار برای درمان زنانی که در این کشور‌ها مورد اذیت و آزار و خشونت قرار گرفته‌اند، هزینه می‌شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: بهترین نسخه برای سعادت زنان در تعالیم اسلامی ما ارائه شده است.

نظر شما