شناسهٔ خبر: 66583270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران: امنیت کامل در شعب اخذ رأی دشت ورامین برقرار است

ورامین- ایرنا- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با استقرار کامل نیروهای انتظامی، امنیت مطلق در شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دلاور القاصی مهر روز جمعه در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در راستای انجام وظیفه در تأمین امنیت شعب اخذ رأی، از ساعات اولیه امروز در شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک و پردیس حاضر شده و از امنیت انتخابات حراست کردند.

وی گفت: تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی از شعب اخذ رأی در سطح شرق استان تهران مشاهده و گزارش نشده است.

القاصی مهر افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ۳۸۹ صندوق اخذ رأی به فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تحویل داده شده که امنیت کامل در این شعب برپا است.

وی تصریح کرد: قطعا حضور و مشارکت قوی و حماسی مردم در دور دوم انتخابات، تضمین کننده امنیت شعب اخذ رأی است و این حضور موجب می‌شود تا مجلسی قوی زمینه را برای پیشرفت و آبادانی بیشتر ایران اسلامی فراهم کند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

به گزارش ایرنا امروز جمعه در ساعت ۸ صبح با دستور احمد وحیدی وزیر کشور رأی گیری از واجدین شرایط دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تهران ری اسلامشهر پردیس و شمیرانات، قرچک ورامین و پیشوا همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

در حوزه انتخابات تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و نیز ورامین، پیشوا و قرچک ۱۶ هزار و ۵۵۴ صندوق رأی استفاده خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۳۲ نامزد برای کسب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سید عباس جوهری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات پردیس اسلامشهر و شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک برگزار می‌شود که انتخابات حوزه انتخابیه در تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در شهرستان های ورامین پیشوا قرچک به صورت دستی است.

نظر شما