شناسهٔ خبر: 66582322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حج فرصتی برای اعلام برائت مسلمانان از جنایات اسرائیل

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج تمتع، حج امسال را بعنوان برائت از جنایات آمریکا و اسرائیل اعلام فرمودند ضروریست مسلمانان از این فرصت طلایی بهره گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اکنون انقلاب اسلامی به سرعت در حال صدور در دنیاست و شعار دفاع از مظلوم از دل دانشگاه‌های غرب به گوش می‌رسد اظهار داشت: حج امسال فرصت مناسبی است تا مسلمانان با برائت از کودک کشی رژیم غاصب اسرائیل حجی ابراهیمی و تاریخی رقم بزنند.

وی در ادامه با تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر بیان کرد: اگر ما الگوی والایی همچون حضرت معصومه سلام الله علیها را به خوبی به دخترانمان معرفی کنیم دیگر برخی دختران مسلمان ناخواسته و از روی ناآگاهی فرهنگ غرب را الگوی خود قرار نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اضافه کرد: تصویب طرح حجاب و عفاف و حمایت از اجرای آن با هدف حفظ شان و کرامت دختران و بانوان دیارمان است چرا که امروز دشمنان با مطرح کردن شعار‌های آزادی زنان، به دنبال گرفتن کرامت بانوی مسلمان هستند.

<div id="video-display-embed-code_11096580"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4229702/11096580?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما